De săptămâna aceasta, preţul unui bilet pe ruta Gară-Centru-Băneşti trebuia să fie 2,5 lei. Majorarea a fost anunţată de conducerea firmei Eliro prin intermediul unor afişe postate în interiorul microbuzelor. Consiliul Judeţean nu a aprobat, însă, această scumpire, motiv pentru care, cel puţin până în vară, preţul biletului rămâne 2 lei. În schimb, la Primăria Câmpina a fost depusă o adresă din partea firmei Eliro, prin care se cere majorarea la 2,5 lei a biletului pentru traseul Voila.
Gară-Centru-Băneşti este traseu judeţean, iar orice schimbare a tarifelor trebuie aprobată de Consiliul Judeţean. După cum ne-au precizat reprezentanţii acestei instituţii, Eliro a solicitat majorarea preţului biletului pe ruta menţionată, dar o şedinţă în care să se aprobe astfel de majorări, pe diferite trasee, va avea loc, cel mai probabil, în luna iunie.
Eliro motivează solicitarea prin scumpirea carburanţilor, asigurărilor şi cheltuielilor cu întreţinerea maşinilor
Traseul Voila este unul intern. În acest caz, scumpirea biletului trebuie aprobată de Consiliul Local Câmpina. Firma Eliro a depus la Primărie o solicitare privind majorarea preţului biletului pentru Voila la 2,5 lei şi a explicat de ce se impune acest lucru: ultima ajustare de bilet a fost în iunie 2009, s-au scumpit carburanţii de la 3,29 lei/l (iunie 2009) la 5,06 lei/l (ianuarie 2011), s-au majorat cu 100% tarifele la asigurările RCA şi cu 89% cheltuielile cu asigurările Casco, s-au majorat cu 57% cheltuielile cu întreţinerea maşinilor (service, ulei, anvelope, pierse de schimb).
În documentaţia depusă de conducerea firmei Eliro se mai menţionează faptul că, pe un traseu intern, consumul de combustibil şi uzura sunt mult mai mari decât pe traseul Câmpina-Ploieşti, de exemplu.
În aceste condiţii Eliro solicită Consiliului Local „ajustarea preţului biletului de călătorie pentru Voila la 2,5 lei”, precum şi „posibilitatea utilizării, în caz de nevoie, a oricărui autovehicul din parcul nostru, având în vedere că deţinem opt microbuze fabricate în 2008, cu trei stele şi şapte autobuze fabricate tot în 2008, cu patru stele”.
Proiectul ar putea intra pe ordinea de zi a şedinţei CL din 24 februarie.
Cu alte cuvinte, nu am reusit, campineni, sa va ”ardem” pe traseul spre Gara, lasa ca vi-o facem noi pe traseul Voila !…
Nicaieri in Romania nu poate costa 2,5 lei o statie !!! Suntem unicat si in Europa.
Acum ,poate dumnezeu da autorizatiile pentru acesti operatori cu rapandulele lor de masini,nu primarul.
Pai bine ,dom primar chiar nu luati atitudine la acest santaj din partea acelor operatori de transport cartofi (aceste rable nu pot fi denumite masini de transport persoane).
Ati fost prin foarte multe tari in vizita ,doar prin Rep.Moldova si cred ca Kirkistan se mai circula cu aceste sicrie mergatoare care se denumesc microbuze.
Vizitati Brasovul oameni buni si o sa va mirati ca in Romania de azi se poate circula civilizat .
Incercati si la noi in urbe Dom primar
Firma Eliro sa se intereseze cum se descurca firmele de transport din Ploiesti al caror tarif Ploiesti / Campina este de 3,5 lei sau 4 lei/40 km. Dar este clar ca ceva este putred in Danemarca daca acasta firma unicat intr-un mun. de aproximativ 35.000 de locuitori isi permite modul acesta de coomportare cu edilii locali.
Dar oare ei calotoresc cu mijloace de transport in comun???????????????????-
Doamne citi prosti sunt pe lumea asta!!!
Eu fac transport pe alt traseu si stiu ce inseamna in zilele noastre sa faci fata ca transportator la tot felul de scumpiri si sa scumpesti biletul odata la 2 ani!!!dar toti neavenitii vorbesc si ei sa se afle in treaba !!
Normal ca dupa 2 ani trebuie sa pui ceva la bilet ca doar nu traiesti in alta tara!!!Ce poti face,sa dai faliment??
Eliro are dreptate!! 200%
pt pensionarul srl :poate rable ai tu ca astea de la firma sunt toate 2008 dar la mintea pe care n-o ai ce ai putea sa spui?Nu primaru da licente …..!!te pricepi tu la transport??vai de capu tau …..!!!
Este un pret exagerat pentru o calatorie, daca tot vor o majorare de pret pot introduce biletele cu dubla calatorie, pentru o suma aprox 3.5 lei. Si nu mai zic ca in oras 40 % sunt elevi navetisti care nu beneficiaza de nici o reducere. Concluzia, firma eliro sta foarte prost la capitolul servicii client cat si la capitolul marketing. Nu uitati cu cat creste pretul trebuie sa creasca si cererea, asa pot aparea niste ofertanti noi!
Calatorule esti asociat,parol actionar si ti s-a diminuat din salariul ala nesimtit si acum faci foamea cumva?