Zona centrală a Câmpinei, mica modernizare de dinaintea… marii modernizări

Categorie: Administratie publica 17 februarie 2012

Centru Zona centrală a Câmpinei, mica modernizare de dinaintea... marii modernizăriPentru acest an, administraţia locală are în program câteva lucrări importante pentru zona centrală a localităţii. Pe lângă reabilitarea bulevardelor Nicolae Bălcescu şi Carol I, se intenţionează realizarea unui sens giratoriu în intersecţia de la Casa Cărţii, dar şi modernizarea parcurilor de la Ceas, de la Soldat şi Milia. În aceste condiţii, nu putem să nu ne reamintim despre acel proiect amplu de modernizare a zonei centrale, cel pentru care s-a organizat chiar şi un concurs de arhitectură, cel care includea un pasaj subteran între Hotelul Muntenia şi Spitalul Municipal, cel pentru care au bătut palma toate partidele câmpinene.
Primarul Horia Tiseanu spune că nu s-a renunţat la acel proiect amplu de modernizare a zonei centrale, doar că “punerea lui în practică pare din ce în ce mai îndepărtată, deoarece până acum nu am găsit o axă de finanţare care să ne permită accesarea unor fonduri importante pentru un asemenea proiect”. Primarul a mai afirmat că din 2013 vor fi lansate noi programe operaţionale cu finanţare europeană, care să pună la bătaie fonduri consistente. “Urmărim în permanenţă programele europene cu axe de finanţare pentru infrastructură. Dar e posibil să mai dureze până vom găsi finanţarea necesară. De aceea, am decis să realizăm unele lucrări care se impun. Bulevardele centrale trebuie reabilitate, aşa cum considerăm că se impune şi modernizarea parcurilor”, a declarat Horia Tiseanu.

11 comentarii to “Zona centrală a Câmpinei, mica modernizare de dinaintea… marii modernizări”


  1. minion spune:

    Neseriozitate !

    RăspundeRăspunde
  2. m&m spune:

    vin alegerile.

    RăspundeRăspunde
  3. Virgil spune:

    Sper ca si anul asta sa se continue ritmul lucrarilor si de-abia astept sa fie gata centrul! PS: cu podul de la iesire aveti idee ce se mai aude ca vad ca ar fi cam 95% gata din ce observ..

    RăspundeRăspunde
  4. Dico Emil spune:

    Probabil era mai bine sa fie gandita o strategie de dezvoltare. Degeaba ai cinematograful la 300 metri de parc, discoteca nicaieri in centru, nici un centru pentru copii, bulevardul renovat la 500m, dar vrei sa faci esplanada in centru.

    Nu sta nimeni sa mearga kilometri pe jos ca entertainment:) Iar in Campina lipsesc/nu functioneaza entertainment-ul tocmai din cauza lipsei de agregare a serviciilor.

    RăspundeRăspunde
  5. Anonim spune:

    Asta înseamnă că există voința de a face ceva.

    RăspundeRăspunde
  6. Andreea Popa spune:

    Eu cred ca o strategie a fost gandita, ca s*au reparat mai intai strazile laterale si acum o sa se repare bulevardele centrale. Poti evita centrul pe alte strazi deja reparate. Eu cred ca problema e alta, ma indoiesc ca ar putea exista un program de finantare prin care sa se ob’ina o suma asa de mare cat ar fi nevoie pentru modernizarea centrului dupa proiectul acela care a castigat concursul de arhitectura. Mi se pare suficient sa repari bulevardele si trotuarele si sa modernizezi parcurile, nu cred ca are cineva nevoie de pasaj subteran in centru, sa fim seriosi!

    RăspundeRăspunde
  7. Anonim spune:

    Un mic pasaj pietonal la Ceas ar rezolva problema fragmentării traficului + sens giratoriu la Casa Cărții. Iar în pasaj 2-3 mici spații comerciale.

    RăspundeRăspunde
  8. Dico Emil spune:

    Nu cred ca a fost o strategie buna asfaltarea strazilor mici. Pe langa faptul ca dupa cum spuneti toti aleg sa mearga pe ele in loc de drumul principal, este destul de aiurea sa asfaltezi 300 de metri de drum pe care trec 5 masini pe zi, in loc sa asfaltezi drumurile pe care este trafic intens unde mii de masini zilnic iau gropile si capacele de canal in plin.

    Pe strazile mici ar trebui sa fie liniste, sa se poata juca copii fara probleme, cu relantisoare in capetele strazilor, chiar se poate copia modelul din strainatate si sa se puna ghivece de beton cu flori blocand unul dintre sensurile de intrare pe fiecare strada mica, ca soferul sa trebuiasca sa depaseasca ghivecele si astfel sa mearga incet. Nu sa te trezesti cu autocare (cum am vazut acum 2-3 zile) care evita centura, nici sa fie piste de curse pentru amatorii de viteza. Ar trebui doar sa fie strazi acceptabile ca cetateanul sa intre de pe drumul principal in curte.

    Pasajul subteran in centru ar putea fi o chestie buna daca se extinde si in parcare subterana pentru toata zona.

    RăspundeRăspunde
  9. Teo Tiseanu spune:

    Ai dreptate Andreea Popa, asta a fost ideea de la inceput pentru ca daca s-ar fi inceput direct cu asfaltarea strazilor principale ar fi fost mari probleme pentru soferi, atat persoane fizice cat si juridice(si aici ma refer la firmele de transport in primul rand).

    RăspundeRăspunde
  10. marius spune:

    eu cred ca totul s-a facut dupa un program;din cate stiu in Campina se va reabilita canalizarea si se vor canaliza strazile care inca nu au canalizare;cum fonduri s-au obtinut numai pentru reabilitarea si extinderea statiei de epurare existente toate conductele vor fi legate la cea de pe centru asa ca daca se repara strada principala si apoi se spargea ar fi fost un dezastru;in alta ordine de idei dupa cum gandesc unii pe aici stradutele mici nu trebuie sa fie asfaltate ca si cand Campina ar avea cetateni de rangul 1-cei care circula si locuiesc central si de rangul 2 -ceilalti care sa circule pe strazi neasfaltate ,ca pe ulitele satelor.Halal mod de gandire domnule Dico Emil.

    RăspundeRăspunde
  11. Virgil spune:

    Cre’ ca are dreptate Tisi Junior..

    RăspundeRăspunde


Comenteaza !


  • You Avatar
  • PUBLICITATE

    Medimfarm mica

    Nou

    Infinity Fashion

  • Comentarii recente

  • Categorii

  • Arhivă

  • Abonare la ştiri

    Introduceti adresa de email:


    RSS Feed
    ŞTIRI
    campinaph.ro
  • SPORT CÂMPINA

  • PUBLICITATE

    image description

    Servicii vidanjare

    Neptun

  • PUBLICITATE

    Reclama-centrale-2x-GIF