O problemă importantă cu care se confruntă pacienţii, dar şi Spitalul Municipal Câmpina, la acest început de an, este cea a reţetelor electronice. Sistemul electronic centralizat nu este, încă, foarte bine pus la punct la nivel naţional, astfel încât, în ciuda dotărilor realizate la Câmpina şi a eforturilor medicilor de aici, nu se pot elibera astfel de reţete către pacienţi. Se pare că problema este undeva la corelarea datelor reale cu cele existente în baza de date a Casei de Asigurări de Sănătate. Mai mulţi medici de la Spitalul Municipal Câmpina ne-au precizat că au avut situaţii în care unii pacienţi aflaţi în spital au prezentat adeverinţe de salariat, aveau contribuţiile de asigurări de sănătate plătite la zi, dar nu li s-au putut elibera reţetele electronice deoarece în baza de date a Casei de Asigurări de Sănătate aceşti pacienţi ori nu figurau, ori apăreau ca fiind… decedaţi. Spitalul câmpinean aşteaptă în continuare ca sistemul centralizat să funcţioneze bine şi corect, iar pacienţilor li se recomandă acelaşi lucru, adică… răbdare.