ANUNŢ PUBLIC

Categorie: Publicitate 7 februarie 2013

Anunt public1 ANUNŢ PUBLIC

28 comentarii to “ANUNŢ PUBLIC”


  1. A.G. spune:

    Ii invit pe domnii sus-numiti la o cursa Pram Voila. Norocul lor ca, fie sunt medici, fie au rude medici, altfel vor face hepatita ca noi ceilalalti. Rusine ca ati avut tupeul sa propuneti asa ceva, in conditiile in care nu ati circulat in viata voastra cu aceste mirobuze. Sunteti JALNICI!

    RăspundeRăspunde
  2. Ionel- Asociatia Transportatorilor Prahova spune:

    Sunt de acord 100% cu acest proiect mai ales ca biletele pe acest traseu nu s-au actualizat din 2009.De altfel legea spune ca biletele se actualizeaza periodic in functie de celelalte preturi de consum!pe traseele judetene s-au actualizat mereu si va urma inca o actualizare anul acesta.

    RăspundeRăspunde
  3. paul-angelo spune:

    Este deja prea scump!Din centru pana la autogara 2 lei cu Voila si 2.5 lei cu Gara!La Ploiesti pe orice traseu de zeci de km este 1.6 lei!Este jaf la drumul mare in avantajul firmelor care au “cotizat” si care au “exclusivitate” ca sa nu spun altfel!
    Organizati licitatii,poate scapam campinenii de biruri in plus de cele deja existente sau in proiect!

    RăspundeRăspunde
  4. Andrei G. spune:

    Este greu domnule Angelo, USL are majoritate si fac tot ce vreau in Consiliul Local, cu banii nostri din taxe si impozite. Au uitat tot ce au promis in campanie, au uitat mierea si laptele acasa in beci si s-au pus pe dat afara, pe marit preturi si pe contracte dubioase.

    RăspundeRăspunde
  5. admin spune:

    Noi ne bucuram ca ne cititi si ca va spuneti aici punctele de vedere. Dar acum puteti transmite toate aceste pareri Primariei si Consiliului Local Campina, in scris, pentru ca tocmai acesta este scopul pentru care proiectul respectiv este supus dezbaterii publice. Acum aveti ocazia sa comunicati administratiei locale multumirile sau nemultumirile legate de transportul public, astfel încat punctele dvs. de vedere sa poata fi luate in considerare.

    RăspundeRăspunde
  6. Pandele spune:

    Dl. Paul-angelo eu lucrez la RATP Ploiesti, sa stiti ca pretul in Ploiesti este 1.6 lei pentru ca diferenta pina la pretul real de 2.7 lei este subventionata de catre Primaria Ploiesti,conform legii, iar traseele nu au zeci de km precum spuneti,cel mai lung are 10 km.Tarifele se calculeaza pe zone de cite 10 km,adica de la 0la 10 km e un tarif,de la 10 la 20 este altul s.a.m.d.In toate tarile din lume,transportul local este subventionat pentru ca este o activitate neprofitabila dar care trebuie efectuata pentru ca populatia sa poata circula.Am spus asta pentru informarea corecta a cetatenilor sa nu credeti ca am ceva cu dvs.,sau ca tin partea cuiva.Daca mai aveti nelamuriri intrebati-ma eu lucrez de multi ani in transport.

    RăspundeRăspunde
  7. Petrescu spune:

    Eu circul zilnic cu microbuzele pe Voila si sunt multumit de cum se fac cursele.Dimineata sunt mai dese apoi mai rare in functie de orele de varf.Nu inteleg de ce unii uita in ce tara traiesc si ar vrea conditii ca in tari mult mai civilizate,dar sa fie biletul la un pret derizoriu.Problema este ca lumea nu are bani nu pretul biletului.Daca se va scumpi cu 50 bani asta este,ce poti face intr-o tara in care totul se scumpeste??
    Nu vedeti ca nu se face nimic pentru a crea locuri de munca,pentru marirea salariilor,pentru un trai mai bun?Ce tot o dati dupa cires?A devenit transportul local cea mai importanta si grava problema in rest s-au rezolvat toate!!

    RăspundeRăspunde
  8. ciprian-sofer eliro spune:

    Ceea ce ma nemultumeste este ca lasind la o parte problemele care apar pe orice traseu si la orice firma,dar nu se face valva pentru ca nu au traseu local,Eliro face multe facilitati pe care nu le aminteste nimeni si anume:
    -transport gratuit pt persoane cu virsta peste 70 ani
    -abonament gratuit pentru elevii olimpici si sportivii cu rezultate la concursuri nationale
    -elevii din Banesti circula gratuit in interiorul localitatii
    -persoanele cu cazuri grave de sanatate au beneficiat de transport gratuit pentru a merge la recuperare si multe altele….
    Dar cine sa le vada,persoanele care stiu numai sa critice pentru ca de altceva nu sunt buni??
    Nu se sufla un cuvant despre calatorii care taie canapele,fac mizerie ca in cocina,etc.,strica de 1000 de ori cit pretul unui bilet de calatorie ca deh vrem transport ca afara, dar cu calatori ca-n Romanica nu e posibil….

    RăspundeRăspunde
  9. ION GEORGESCU spune:

    Ciprian,a mers vreodata si d-l lider al PSD Campina Dragomir pe acest traseu??? Am vazut ca dansul dispune de MERCEDES si cand nu este in masina este la sediul PSD si si …taie in carne vie !!!
    Taie pe toti cei care ii considera adversari politici:
    -Taie pe Dr. Matei;
    -Taie Targul Mierii;
    -Taie tot ce misca….

    RăspundeRăspunde
  10. Andrei Popa spune:

    Ciprian-sofer, tot ce ai zis tu este impus de primarie, din mandatul trecut al domnului Tiseanu, deci sa lasam prostiile…

    RăspundeRăspunde
  11. ciprian-sofer Eliro spune:

    Dl. Andrei Popa, dvs. spuneti numai prostii,aceste facilitati au fost oferite de firma nu impuse de primarie,insa faptul ca unii calatori taie,rup,strica,credeti ca tot de primarie e impus??

    RăspundeRăspunde
  12. Dutu M.-pensionara spune:

    In numele mai multor locuitori ai cartierului Voila,multumesc firmei Eliro pentru ca ne ajuta sa trecem mai usor peste batrinete,acordindu-ne transport gratuit.Avem pensii mici si nu putem face fata cheltuielilor care cresc in fiecare zi.Dumnezeu sa va dea sanatate maica!!
    In privinta scumpirii biletului ce poate sa faca si ei,daca totul se scumpeste:apa,gunoi,gaze,motorina,curentul eu inteleg ca trebuie scumpit si biletul odata la citiva ani.Altfel nu cred ca e posibil…ce vina au ei ca pensiile si salariile sunt de mizerie!

    RăspundeRăspunde
  13. jenica spune:

    Bine ca exista bani pentru Loganul Politiei Locale sa faca curse ca la jocul cu masinute in jurul Pietei Centrale , pentru a-i bloca cu caracatita pe cei ce nu parcheaza in incinta parcarii centrale.
    Nici nu ar trebui sa mai parcheze vreo masina in acea parcare cu plata ,din cauza denivelarilor si a gropilor din acel pavaj.Si trotuarul din fata Carefour si pana la bariera este la fel de deteriorat ,Sa numere primarul si viceprimarul dalele de pavaj lipsa din trotuar . Nu se gandesc ca in acele gropi pietonii isi scapa picioarele si se pot accidenta .In fata Romalului anul trecut s-a asfaltat , zici ca e pe maidan , asa s-a denivelat , chiar in zona scarilor la intrare in magazin. Toata echipa de soc din Primarie se gandeste cum sa ia banii de la bietii oameni loviti de atata saracie. Cinste voua cei de la putere.

    RăspundeRăspunde
  14. admin spune:

    Subiectul privind scumpirea biletelor este destul de delicat, sa recunoastem. Acest proiect a fost respins de Consiliul Local de trei ori in 2011-2012. Este adevarat ca toate societatile comerciale trec printr-o perioada foarte grea, dar acelasi lucru se intampla si cu populatia. Nu ne intelegeti gresit, dar cei care comenteaza aici in favoarea firmei Eliro ar trebui sa-si sustina punctul de vedere fara a dezinforma cititorii. Societatea a castigat licitatia pentru traseele interne din Campina in 2009, cu pretul de 0,9 lei/bilet. Cealalta firma participanta a avut un pret mai mare si a pierdut. La scurt timp dupa licitatie, Eliro a majorat pretul biletului la 2 lei, iar Consiliul Local a aprobat acest lucru, desi, in mod normal, nu se mai respecta contractul incheiat intre firma si administratia locala. Noul pret de 2 lei era mai mare decat cel oferit la licitatie de firma concurenta, sa nu uitam.
    In legatura cu facilitatile oferite, da, firma s-a angajat prin contract sa acorde o serie de facilitati si acesta a fost inca un criteriu la licitatie. Stiti bine ca la o mai veche sedinta CL, viceprimarul Ion Dragomir a spus ca Eliro nu-si va putea respecta toate obligatiile, asa cum stiti ca biletele pentru mai multe categorii de persoane se subventioneaza de la bugetul local. In 2010, Eliro a primit de la bugetul municipiului 800.000 milioane lei vechi, iar in 2011 – peste 2 miliarde lei vechi, la fel si in 2012.
    Totusi, trebuie sa vedem si aceste lucruri despre care nu se prea mai vorbeste. Sigur, s-au scumpit toate preturile, au crescut mult cheltuielile, firma poate are probleme financiare, dar in 2009 Eliro a scumpit biletele cu peste 100% fara sa-i pese de buzunarul calatorilor.
    Noi nu privim proiectul din punct de vedere politic, asa cu o fac, poate, unii consilieri locali. Dar inainte de a se lua o decizie, nu credeti ca ar fi corect sa fie puse in balanta toate aceste lucruri?

    RăspundeRăspunde
  15. asociat eliro spune:

    Admin,
    Te rog sa nu dezinformezi populatia cu tot felul de informatii pe care le stii din auzite.Firma a cistigat cu 0.90 dar avea obligatia sa mentina pretul 1 an.Alo,au trecut 4 ani!!!Firma nu a primit in 2011 si 2012 peste 2 miliarde de unde ai scos aceasta suma??Tot din auzite…Ar trebui sa fii inpartial admin,si sa spui si faptul ca asa cum spune legea 92/2007(ai putea sa o consulti,ca sa fii informat!) incasarile din bilete TREBUIE sa acopere toate cheltuielile .In cazul in care cheltuielile sunt mai mari Consiliul Local TREBUIE sa acorde subventie pentru a se acoperi cheltuielile pentru ca serviciul de transport local este o activitate neprofitabila,dar care TREBUIE efectuata pentru ca populatia sa se poata deplasa.Sti ca in Ploiesti de exemplu.pretul biletului ar trebui sa fie 2.20, dar diferenta pina la 1.60 cit e un bilet acum, este subventionata ca RATP-ul sa nu mearga pe pierdere luna de luna si sa intre in faliment???De ce nu spui si faptul ca pe traseul Gara, Consiliul Judetean a aprobat scumpirea biletului la 3.20 lei in 2010, pentru ca specialistii de la Serviciul de transport judetean au calculat acest pret ca sa se poata acoperi cheltuielile?De asemeni tot in lege se spune ca pretul biletului se majoreaza periodic atunci cind celelalte preturi se maresc.Cind s-a cistigat traseul pretul motorinei era 3.89 lei acum e 6.15,RCA-ul era 500 lei si acum e 2800,un cauciuc era 250 lei si acum este 600 lei!!!Aceste lucruri nu se vad???De ce nu faceti, toti cei care comentati, presiuni ca sa nu se mai mareasca pretul motorinei vreo 4-5 ani?Atunci cind s-au majorat preturile la apa,gunoi,canalizare,curent,gaze,nu v-am vazut sa faceti vreun comentariu!!!Alo, nu vedeti ca toate preturile se scumpesc??Credeti ca pretul biletului poate face exceptie??Mai ganditi-va!! Stiu ca biletul pare scump dar nu are firma nici o vina ca populatia nu are bani!Daca pensiile si salariile ar fi mai mari,un bilet de calatoarie ar fi floare la ureche!!Deci daca e sa fi corect si impartial,admin,te rog sa apara si acest mesaj.

    RăspundeRăspunde
  16. admin spune:

    Lasam la o parte tonul pe care l-ati folosit si va spunem doar ca sumele pe care le-am mentionat ca reprezentand subventia de la bugetul local pentru biletele de transport public nu sunt “din auzite”. Au fost prezentate de directorul Directiei Economice, Gheorghe Ecaterinescu, la una dintre sedintele CL de anul trecut.

    RăspundeRăspunde
  17. asociat eliro spune:

    Eu nu stiu de unde ati scos aceste sume dar sigur nu sunt reale!Sunt mult mai mici nici la jumatate din cit ati spus!Oare are cineva interes sa la “umfle”ca sa instige populatia impotriva firmei??Cind mai scrieti anumite informatii despre aceste lucruri nu puteti sa mergeti sa vorbiti cu reprezentantul firmei sau macar sa-i dati un telefon?Daca eu as spune minciuni despre dvs. ar fi corect?V-ar parea bine?Dar daca v-as pune bete in roate in afacerea pe care o faceti?Ar fi frumos??Spuneti adevarul si nimeni nu are ce comenta!Stiti dvs. ca noi avem 25 de angajati carora le asiguram piinea zilnica? Numai noi stim cum ne descurcam ca sa facem fata zi de zi la cheltuielile care se maresc din cauza motorinei,pieselor,asigurarilor,etc?Sa stiti ca din cauza unora care se pare ca nu traiesc in Romania si se fac ca nu vad realitatea se inchid afaceri si se ingroasa numarul somerilor?Eu stiu ca orice scumpire aduce nemultumiri dar intelegeti odata ca nu e vina firmei,firma este o victima a scumpirilor in lant la tot ceea ce am enumerat mai sus!Studiati cauza fratilor nu mai aruncati cu noroi!!!

    RăspundeRăspunde
  18. paul spune:

    Stiti care etreaba
    UNA FOARTE SIMPLA
    sa creeze domni de la USL locuri de munca si o sa vedeti ca nimeni nu mai zice nimic, cand o creste puterea de cumparare a romanului TOATE ACESTE LUCRURI DESPRE CARE VORBITI ACUM nu se vor mai AUZI
    atunci TOATE LUCRURILE VOR MERGE PUTIM MAI BINE

    RăspundeRăspunde
  19. Ionel-Asociatia Transportatorilor Prahova spune:

    Cind vad cite probleme are firma Eliro,pentru a putea actualiza pretul biletului,legal si justificat,dar i se pun tot felul de piedici si populatia este indemnata sa protesteze impotriva firmei,ma inchin cu ambele miini la Dumnezeu ca nu am avut ghinionul sa licitez traseul Voila care este un traseu pagubos,fiind un traseu de interior cu cheltuieli mult mai mari decit un traseu judetean.Daca noi am fi fost tratati la fel si Consiliul Judetean ne-ar fi aminat 4 ani ca sa aprobe majorarea biletului am fi fost
    terminati de mult!!
    Dar asa e in Romania…de ce sa ajutam firmele sa supravietuiasca crizei,nu e mai bine sa le ajutam sa dea faliment???

    RăspundeRăspunde
  20. Jenica Marin spune:

    Eu i-am propus d-lui primar sa faca un grafic si fiecare autoturism cu nr …… PMC sa deserveasca cate o zi pe luna traseul Pram-Voila. Asa ar vedea si contribuabilii din Campina utilitatea IMENSULUI PARC AUTO pe care il detine primaria.Apropo,d-le Primar ne spuneti si noua cate autoturisme detine in prezent Primaria Campina?????

    RăspundeRăspunde
  21. Hai Romania spune:

    Ce legatura are numarul de masini al Primariei? E ca si cum ai numara ouale lui Nastase. Ideea e ca cei care propun majorarea pretului, printre care noul director de sspital Tiu, nu au mai mers cu maxi-taxi de 20 de ani si nu stiu ce conditii insalubre sunt.

    RăspundeRăspunde
  22. Jean ValJean spune:

    Luati mai bine un covor zburator daca vreti limuzina la poarta dragi consilieri.Lasati luxul(…)prietenii stiu.As intreba de la femeia de servici din primarie la Primar cand a fost cu transportul public urban si extraurban?Poate inainte de 89.

    RăspundeRăspunde
  23. sofer taxi telega(fost sofer autobuz) spune:

    Nimeni nu spune de nimic de unii calatori care fac mizerie in microbuze si autobuze.Printre “lucrurile” care le gaseam cind faceam curatenie la capat de linie pot enumera:
    -hartii
    -cotoare de mere
    -pampers murdar,etc.
    De asemeni calatorii pun plasele murdare de noroi sau din care curge singe de la peste sau carne,pe canapele,se urca cu picioarele pe scaune,taie canapelele si capitonajul,rup afisele si colantele lipite,s.a.m.d.,as putea enumera la nesfarsit…
    Asa ca nu mai aruncati toata vina pe firmele de transport ca nimeni nu poate sa schimbe autobuzele sau microbuzele anual.Calatorii de ce nu isi schimba masinile personale anual??

    RăspundeRăspunde
  24. Campineanul spune:

    Treziti-va oameni buni,nu firmele de transport sunt vinovate pentru:
    -drumuri pline cu gropi(vezi Calea Doftanei,e dezastru!)
    -pretul extraordinar de mare al motorinei care nu se mai opreste din crescut
    -lipsa locurilor de muna
    -salariile si pensiile de tot rasul
    -inchiderea firmelor una cite una pentru ca nu se face nimic pt a le ajuta sa supravietuiasca(vezi cazul IRA, de curind inchisa)
    Cind se vor asigura conditii decente pentru derularea unei afaceri,vor fi si servicii de calitate in RO,pina atunci fiecare se descurca cum poate!!
    Credeti ca daca vine alta firma nu va cumpara motorina tot cu 6.20 lei/litru si nu va circula tot pe aceleasi drumuri de tot rahatul??
    E scump biletul de calatorie,puteti merge pe jos.
    De asemeni puteti sa nu mai cumparati:zahar,ulei,piine,carne,etc.(tineti post negru),sa nu mai platiti gazul,curentul electric,gunoiul,apa,etc. pentru ca toate sunt scumpe si se scumpesc mai des decit un bilet de calatorie….
    Cind nu cunoasteti situatia, nu mai spuneti numai aberatii…
    E usor sa dati cu piatra,cind habar nu aveti cu ce se maninca acea afacere….

    RăspundeRăspunde
  25. Horia Tiseanu spune:

    Jenica Marin are multa fantezie! Nu mi-a propus nimeni nimic referitor la autoturismele primariei.

    RăspundeRăspunde
  26. lulu spune:

    PENTRU ASOCIAT FIRMA ELIRO Daca legea spune ca pretul biletelor se poate modifica in fuctie de evolutia celorlalte preturi cum se face ca Consiliul Local nu are habar ca pretul de 2,5 aplicat biletelor se practica de 2 ani?LASANE,LASANE,LASANE

    RăspundeRăspunde
  27. marinica STEAUA spune:

    de ce vor aia din USL sa mareasca pretul biletelor? o duce lumea prea bine?

    RăspundeRăspunde
  28. Campineanul spune:

    Pt LULU:
    Invata intai sa scrii si apoi poti sa te documentezi pe ce traseu ce pret este!Lasa-ne nu se scrie legat desteptule!!Asa ca lasa-ne tu cu ineptiile tale!!Consiliul Local are habar, tu nu ai habar in ce oras traiesti si cit costa un bilet!!!

    RăspundeRăspunde


Comenteaza !


  • You Avatar
  • PUBLICITATE

    Medimfarm mica

    Nou

    Infinity Fashion

  • Comentarii recente

  • Categorii

  • Arhivă

  • Abonare la ştiri

    Introduceti adresa de email:


    RSS Feed
    ŞTIRI
    campinaph.ro
  • SPORT CÂMPINA

  • PUBLICITATE

    image description

    Servicii vidanjare

    Neptun

  • PUBLICITATE

    Reclama-centrale-2x-GIF