Sunt ani buni de când bugetul municipiului Câmpina n-a mai fost aprobat cu asemenea rapiditate şi în unanimitate, pe deasupra. Ei bine, la şedinţa extraordinară a CL Câmpina din această seară, fără discuţii, fără întrebări suplimentare, fără amendamente din partea consilierilor locali, bugetul pentru 2013 a trecut… fără probleme la vot. Ce înseamnă acest lucru? Că s-a negociat bine şi că toată lumea (USL, PDL, PP-DD) a fost mulţumită. Acum, mai rămâne ca şi câmpinenii să fie la fel de mulţumiţi.
După cum vă informam anterior, bugetul Câmpinei pentru acest an este de aproximativ 86 milioane lei, la care se adaugă un credit de 6 milioane lei, aprobat anul trecut de Consiliul Local şi care va fi folosit în acest an pentru investiţii. În cadrul şedinţei din această seară, după ce a prezentat pe scurt principalele direcţii de alocare a banilor, primarul Horia Tiseanu a propus trei amendamente la proiectul de buget, toate trei fiind aprobate de consilierii locali. Iată care sunt aceste amendamente:
– cei 300.000 lei alocaţi Câmpinei de Consiliul Judeţean să fie folosiţi pentru viitorul Club Sportiv Municipal
– cotele defalcate din TVA, incluse în buget, sunt de 22,051 milioane lei şi nu 22,6 milioane, aşa cum se menţiona în proiect; modificarea s-a făcut în baza unei adrese primite de la Ministerul Finanţelor care preciza că au fost recalculate sumele respective;
– 10.000 lei să fie alocaţi pentru realizarea unui studiu de oportunitate pentru ecologizarea batalelor aparţinând Rafinăriei „Steaua Română”. „Conducerea rafinăriei insistă ca noi, administraţia locală, să preluăm batalele şi să încercăm ecologizarea lor cu fonduri europene. Suntem de acord să facem asta, dar în anumite condiţii. Am propus rafinăriei ca, în cazul în care noi preluăm batalele, să ne dea la schimb stadionul de fotbal şi să ne asigure banii necesari pentru acoperirea cofinanţării locale pentru proiectul privind reabilitarea batalelor. Estimativ, reabilitarea şi ecologizarea batalelor ar costa peste 50 milioane euro, deci vă daţi seama că şi partea de finanţare care ar trebui asigurată de la bugetul local (2%) ar fi foarte mare şi nu ne-am putea permite o asemenea sumă. Pe de altă parte, există şi riscul să nu putem accesa fonduri europene şi atunci ar trebui să găsim o formulă juridică prin care, daca nu putem obţine aceste fonduri, batalele să revină în proprietatea rafinăriei. Administraţia locală nu se poate încărca cu o asemenea problemă de mediu. Rafinăria are termen până în 2015 să rezolve problema batalelor, înţelegem asta, dar trebuie să ne luăm şi noi anumite măsuri de siguranţă”, a explicat primarul Horia Tiseanu.
Ce frumos.
Banii de la consiliu judetean parca erau pt infrastructura
Ati rezolvat toate problemele orasului?
E clar de ce nu s-au certat, pentru ca n-a fost Dragomir acolo sa agite apele.
Eu unul vreau sa fie centrul asfaltat. Sa fim mandri de orasul nostru.
ce repede se petrec lucrurile cand vine vorba de impartit banii!! 😀 oare cat de mult ii satisface pe cei de la PDL un buget propus de USL, daca au facut „ciocu’ mic” si au ridicat cumintei manutele!!! :))