Administratie publica

Preţul biletelor pentru transportul intern în Câmpina rămâne nemodificat

Pe ordinea de zi a ultimei şedinţe a Consiliului Local Câmpina a fost inclus şi proiectul privind majorarea preţului la biletul de călătorie pentru transportul public de la 2 lei la 2,5 lei. Un proiect iniţiat de mai multă vreme de consilierul Horaţiu Zăgan, proiect retras dintr-o şedinţă anterioară, supus dezbaterii publice şi reintrodus la ultima şedinţă. Un proiect care a împărţit Consiliul Local în două tabere şi care, la final, a fost respins (8 voturi pentru – consilierii USL şi 11 abţineri – consilierii PDL şi PP-DD). Este pentru prima dată când PP-DD votează alături de PDL sau, mai bine zis, împotriva unui proiect iniţiat de USL.
Discuţiile de dinaintea votului au fost, însă, lungi, în contradictoriu şi, pe alocuri, pe tonuri ridicate. Nu le vom prezenta în întregime (cei interesaţi pot urmări înregistrarea şedinţei CL la Wyll TV), ci doar vom scoate în evidenţă câteva puncte de vedere pe care le considerăm importante.

Iniţiatorul proiectului, consilierul PSD Horaţiu Zăgan, a explicat de ce se impune un astfel de proiect: „Haideţi să întindem o mână de ajutor unui agent economic din Câmpina! Promovarea proiectului de hotărâre este necesară ca urmare a creşterii preţului carburanţilor faţă de luna iunie 2009, dată la care a fost aprobată ultima majorare a tarifului privind transportul public local de persoane, de la 3,29 lei/litru la 6,05 lei/litru, în luna decembrie 2012, a creşterii primelor de asigurare RCA de la 1.400 lei/autobuz la 2.800 lei/autobuz, creșterea T.V.A. de la 19% la 24%, precum şi creşterea cheltuielilor privind întreţinerea autovehiculelor cu 60%. Proiectul de hotărâre este necesar şi oportun pentru satisfacerea cu prioritate a nevoilor de deplasare ale populaţiei, ale personalului instituţiilor publice şi ale operatorilor economici pe teritoriul unităţii administrativ teritoriale prin servicii de calitate”.

Primarul Horia Tiseanu a propus fie organizarea unei noi licitaţii pentru traseele interne, fie subvenţionarea de la bugetul local a diferenţei de 0,5 lei/bilet: „Dacă societatea Eliro nu poate ţine pasul, atunci poate ar trebui să organizăm o nouă licitaţie pentru traseele interne şi poate vine o altă firmă care se va descurca. Mulţi dintre cetăţeni au venituri reduse, vor fi loviţi de această scumpire. O creştere a preţului la bilet nu va ajuta societatea de transport, pentru că va duce la scăderea numărului de călători. Dacă nu sunteţi de acord cu licitaţia, atunci haideţi să subvenţionăm noi de la bugetul local diferenţa de 0,5 lei/bilet, ca să nu o suporte cetăţenii!”

Viceprimarul Ion Dragomir consideră că persoanele care nu-şi pot permite să meargă cu maxi-taxi pot merge… pe jos (şi evităm să comentăm în vreun fel o astfel de afirmaţie): „Nu ştim care ar fi costurile reale ale subvenţionării diferenţei de preţ, cum spune dl. primar, de aceea ar fi bine să nu ne grăbim cu astfel de idei. Deja dăm bani pentru Centrul Social, pentru piscină (bazinul de înot), pentru bursele elevilor, poate mai găsim ceva de genul ăsta şi gata banii! Mai bine facem noi un serviciu public de transport persoane, care să aparţină administraţiei locale, şi tot e o idee mai bună decât subvenţionarea. Până la urmă, cei care nu-şi permit să meargă cu maxi-taxi… de pe Voila până în Câmpina nu e chiar aşa mult, pot merge şi pe jos, pe Drumul Taberei!”

40 Comments

  1. Andrei Popa says:

    Viceprimarului Dragomir ii pasa cat negru sub unghie de cei ce merg cu maxi-taxi, fiind fericit in Mercedesul ala nou, nu?

  2. cetateanu campinei says:

    Dar de scumpirea gunoiului nu sunt loviti cetatenii domnule primar?Ca aceasta scumpire a lovit toata populatia Campinei nu numai pe cei de pe Voila!Am auzit ca scumpirea gunoiului a fost votata de tot PDL-ul cu 2 maini de fiecare!Dac nu puteti tine pasul cu vremurile in care traim ,ati putea sa va dati demisia si poate vine alt primar care intelege mai bine nevoile cetatenilor!

  3. Diana Apostolache says:

    Si daca gandesti asa ceva nu spui domnule viceprimar! Stii cati copii si batrani sunt pe Voila, ii pui sa mearga pe jos??? Esti un adevarat social democrat domnule viceprimar! Ha!

  4. Ana Maria Dascalu says:

    E strigator la cer sa constati ca unora nu le pasa de tine decat cand vin sa ti ceara votul. Imi amintesc si de toate discutiile cu izolarea termica, au venit cei de la Usl si ne au asigurat ca se face total gratuit, au promis cu senatorul si deputatul in frunte ca nu trebuie sa dam noi locatarii niciun ban si uite ca a fost doar o micniuna. Deh, erau candidati atunci da’ acum sunt pe valul puterii si uita tot. Sa fi zis Dragomir in campanie ca aia de pe Voila sa vina pe jos in oras ca nu e asa mult de mers! Chiar nu le e rusine de noi astia amarati? Iau 8 mil pe luna si va rog sa ma credeti ca nici nu ami astept ziua de salariu ca nu stiu cum sa i mai impart. Sotul e in somaj tehnic, cine stie daca va mai lucra sau nu. Ii pasa cuiva de noi intre alegeri?

  5. Cornel Voila says:

    Maxi-urile sunt facute praf, murdare si bilet primim din an in paste. Daca nu mi-as permite sa merg cu maxi-taxiul ala amarat, ma ia vicele Dragomir cu Mercedesul ala nou la autostop? Ce exprimare e asta de om votat?! Nu exista bun simt in tara asta?!

  6. Ionel-Asociatia Transportatorilor Prahova says:

    Urmaresc de multa vreme acest subiect si e clar ca firmei Eliro i se gaseste TOTDEAUNA nod in papura ca sa nu li se aprobe majorarea pretului,LEGALA SI JUSTIFICATA 100% de altfel,asa cum se mentioneaza si in adresa trimisa de Asociatia Patronala a Transportatorilor Rutieri catre Consiliul Local Campina.Ia sa repare ei drumurile mai intii si apoi firmele nu vor mai cheltui sute de milioane de lei vechi pe piese de schimb.Problema este ca prin decizia de a nu vota acest proiect Consiliul Local nu face altceva decit sa ajute la inchiderea firmei care are un numar de peste 20 angajati.Nu este de ajuns ca firmele sunt puternic lovite de criza le mai lovesc si autoritatile.In fond de ce le-ar ajuta sa treaca peste greutati?Oare angajatii acestei firme cit si familiile lor nu sunt tot cetateni ai Campinei??
    Aveti ce ati votat Campinenilor sa nu va plingeti!

  7. ciprian-sofer Eliro says:

    Am fost anuntati ca vom ramine fara locuri de munca pentru ca nu s-a votat majorarea pretului.Multumim Consiliului Local ca vom ingrosa rindurile somerilor si nu vom avea ce pune pe masa la copii!
    Este adevarat ca din cauza drumurilor pline de gropi(vezi Calea Doftanei) se cheltuiesc sume uriase pe piese.Eu conduc zilnic in medie cam 180 km pe traseul Voila si vad ce se intampla.Astazi se schimba pivotii,amortizoarele si toate bucsile la microbuz si intr-o luna de zile trancane masina de zici ca nu au fost schimbate de 10 ani!!!Dar cui ii pasa ca doar nu plateste Primaria reparatiile!!O sa propun sa se cumpere tractoare cu care sa facem traseul Voila sau dube tip Daktari cu care se facea traseul Sotrile pe vremuri, poate astea vor rezista la asemenea „drumuri”!!

  8. ionica says:

    Nu de angajati este vorba, sa mai stranga cei ,,n” asociati din curea.

  9. watchdog says:

    Cornel,iti sugerez sa citesti ce a scris un sofer de la firma care circula zilnic pe asa zisele strazi,stie bine situatia si vei intelege poate mai bine decit alesii nostri de ce maxi-urile sunt praf.Pentru ca drumurile sunt praf si pulbere!!Firmele nu mai fac fata la reparatii, costa enorm.Asta e problema!!!

  10. Petrescu Victor says:

    Soferii au inceput acum sa se plinga din cauza ca firma a montat camere de luat vederi in masini si nu mai pot sa-si umple buzunarele zi de zi.E bine sa vada si ei cum e sa fi corect, sa traiesti din salariu,eu lucrez la o firma unde nu „iau”nimic in afara de salariu nici macar pentru o cafea,imi aduc pachetelul si sticla de apa de acasa.Poate asa sita va cerne si vor ramine soferii care dau bilete,vorbesc frumos cu calatorii,curata masinile,etc.
    Salut decizia firmei,trebuie sa intram in normalitate odata si odata.

  11. Horia Frincu says:

    Dlor consilieri care ati votat pentru majorarea pretului,ati mers vreodata cu aceasta firma macar o statie?mai tineti minte ce angajamente s-au luat cand au castigat licitatia?0,9 biletul si curse din 10 in 10 min.Se mai respecta ceva,dle Zagan?

  12. Ionescu says:

    Dl. Frincu vorbiti de scumpirea gunoiului?Ca pretul la bilet e acelasi din 2009…

  13. gaby says:

    ma lasa-ti ca maxi-urile sunt praf din cauza la drum…..dar ce masini noi au mai cumparat de cand a luat ivecourie alea noi acum 4 sau 5 ani…..nici unu a luat rable din braila de ti se deschide geamul in mers si masinile lui aia care faceau pe baicoi…..si voi ziceti ca pica piesele pai normal ca pica daca patronul va da ciurubucurile la altii dar bineintees stau pe calea doftanei si adevarat de 12 ani nu sa mai facut nimic la drum………..

  14. Andrei Popa says:

    watchdog, stii cine se ocupa de drumuri? viceprimarul Dragomir…ar trebui sa faca treaba sa viziteze zilnic drumurile, sa intrebe oamenii ce ar trebui facut, sa ne ajutam intre noi, nu sa mearga cu Mercedesul ala negru de … ca un mare rege ce e el…

  15. dan-sofer autogara says:

    Are dreptate Ciprian,Calea Doftanei e un fel de aratura,se strica masinile intr-o veselie,cea mai mare cheltuiala e cu piesele,care dupa cum se stie nu sunt ieftine…Autogara nu le mai poate repara,din cauza ca nu sunt bani,avem o gramada stricate trase la gard…Toata lumea are pretentii la un transport civilizat dar la noi e putin probabil,sunt prea multe probleme:piese scumpe,motorina cu pret strigator la cer,drumuri pline de milioane de gropi,calatori necilivizati care: rup,taie, fac mizerie,strica usile,pun picioarele pe scaune,pun plasele murdare pe canapele si apoi vor sa se schimbe masinile ca sunt vechi….Astia suntem,fratilor mai avem mult pina departe….

  16. popa ion says:

    Gabi,firma nu are cum sa cumpere masini noi atita timp cit o gramada de calatori nu vor sa ia biletul si alta gramada returneaza biletul la sofer la coborire.Probabil ca au montat camere pentru ca sa stopeze furturile facute de soferi.Au incercat si cu controlori,au facut si ei controale,au lucrat si pe masini in locul soferilor dar probabil e jale…Eu fac naveta zilnic si stiu ce se intimpa nu poate nimeni sa ma contrazica vad cu ochii mei ce fac soferii….hotie pe fata frate…un sofer mai sus spune ca nu va avea piine sa puna pe masa la copii….pina acum cred ca le-a dat numai cozonac si de ala scumpu….Sa nu-i plingem pe soferi….o duc foarte bine,ia sa vezi ce masini au….

  17. Dan Ionescu says:

    Normal ca toti se dau saraci pe aici,soferii ca traiesc din amaratul ala de salariu dar bacsisul nu se pune;rromii de pe Voila merg mai mereu pe gratis,pardon doar viceprimaru si Zagan sunt Psd-isti si i-au cumparat la fiecare alegere pe cand cei din Turnatorie au ramas cu ochii in soare,asociatii Eliro cumpara masini mana a doua si se bat cu pumnu in piept in fata CL(daca vor sa scumpeasca cursele sa o faca si sa ramana fara clientela).Ce sunt datori alesii sa faca pretul pt fiecare traseu in parte(de ex daca e sa stai la mislea ar trebui ad hoc ca si cl localitatilor de se tranziteaza sa faca pretul,tot patronul dicteaza piata si de la CJ)Aviz necunoscatorilor

  18. Hai Romania says:

    Corect Dan Ionescu. Nu cred ca alesii nostri locali, in special astia cu Mercedes, au mers cu maxi de mult timp…

  19. Ion Velea says:

    Asa e Hai Romania,dar probabil nu au mers nici cu Mercedesul pe Calea Doftanei ca sa-l rupa in doua in sutele de gropi pe care nu vor sa le repare.Noi ne facem masinile varza si pe ei ii doare la basca…Am vazut zilele trecute o masina care a calcat intr-o groapa mare cit China si a facut pana instantaneu pentru ca si-a indoit geanta….Treziti-va ca aceste gropi sunt un pericol public!

  20. sofer says:

    Pentru ce sa cumpere firma masini noi,ca sa le distruga prin gropile Campinei si calatorii sa aiba ce rupe,taia,murdari? Masinile de 4 ani vechime ce au?Pentru unii calatori nu conteaza cit de noi sunt ei oricum le devasteaza….Cind vom fi cilivizati se vor cumpara si masini noi mai des.Pina atunci e bine cum e nu va mai plingeti…In alte parti e mult mai rau,vezi zona Moldovei sunt masini din 1900 toamna…Oricum nu e scump biletul,ce mai inseamna 2 lei in ziua de azi…o juma de bere…

  21. remus says:

    corect Ion Velea, insa fix Dragomir care ziceti voi ca are Mercedes nou, trebuie sa se ocupe de strazi, e in fisa postului! dar nu il vezi niciodata, dar niciodata pe drumuri ca sa vada unde sunt gropi, unde trebuie lucrat!!!

  22. popa ion says:

    Oricum am vazut ca de o luna si ceva s-au instalat camere in masini.E foarte bine bravo firmei,trebuie sa stie ce se intimpla in microbuze,sa-i vada si pe cei care devasteaza masinile,din cauza lor nu putem circula civilizat…Dar si pe soferi ca sunt unii foarte nesimtiti…dar vorba unui coleg altii mai buni de unde??Poate daca aducem nemti in locul lor dar si in locul unor calatori vom circula mai bine….

  23. ionel says:

    Rusine d-lui viceprimar Dragomir pentru ce a spus.
    In al doilea rand de ce nu se face licitatie pt. acest traseu, vor exista doritori probabil cu pretentii la costul biletului mult mai mici. Probabil NU se doreste acest lucru sunt interese prea mari care deranjeaza patronatul firmei Eliro.
    De cel putin 10ani firma asta face tot ce vrea in transportul din Campina.

  24. Piticu says:

    Ionel,orice firma ar veni nu poate merge cu pretul pe bilet sub costurile de exploatare.Cui crezi ca ii convine sa faca transport si sa mearga pe pierdere?Tu ai face o afacere si sa pierzi bani?Noi am cerut majorarea pretului la Consiliul Judetean si s-a aprobat deoarece s-au scumpit toate(motorina,piese,asigurari,etc.).Am cerut 2 lei pentru Urleta si ni s-a aprobat 2.80 lei!Si noi avem trasee de peste 10 ani(Plopeni,Urleta)dar asta nu inseamna ca facem legea pe traseele respective,oricum depindem de stat pentru licente,aprobari de pret,etc.
    NU cred ca va veni nimeni sa ia traseul Voila,toata lumea a vazut cum se pun bete in roate pe plan local si mai ales fiindca traseul e pagubos….incasari mici si cheltuieli enorme.Asta iti spune un om care face transport din 1998.E usor sa vorbesti cind nu esti implicat in respectiva afacere,totul pare roz,pina incepi sa te lovesti de un milion de probleme pe zi,asta dupa ce ai investit o gramada de bani si ii recuperezi cu taraiita….Mai gindeste-te……si imi vei da dreptate.

  25. Dumbraveanu M. says:

    Adevarul e undeva la jumatate, ca peste tot in Romania. Insa insist a argumenta 2 chestii:
    1. Un ales local, un viceprimar, in speta Ion Dragomir, trebuie sa priveasca orice campinean, de la cel de matura strada, pana la cel cu cazino la Las Vegas, cu acelasi respect, pentru ca a fost votat de ei si oamenii si-au pus increderea in el. Un pic de respect si bunavointa, domnule vice.
    2. Pretul la orice creste. Q.E.D.

  26. Victor P. says:

    Are dreptate Piticu,din cauza costurilor mari cu motorina,piese,etc, s-au scumpit biletele pe toate traseele:
    Ploiesti-6 lei
    Valea Doftanei-8 lei
    Cornu-4.50 lei(8 km)!Si asa mai departe.
    Acum daca e sa judecam corect, ce puteau sa faca, sa ieftineasca biletul atunci cind toate se scumpesc?????Nu mai dati vina pe firmele de transport ele sunt victime ale scumpirilor in lant la toate!!!
    Toate firmele au probleme,daca nu credeti intrebati la Administratia Financiara de pe Mioritei sa vedeti ce datoriii au la TVA,CAS,etc.,etc.
    Problema e ca aici posteaza opinii si persoane care habar nu au cum se conduce o afacere,cite probleme sunt pentru a plati toate taxele,impozitele,salariile,luna de luna si a asigura painea la angajati.Se trezesc vorbind in necunostinta de cauza,sa faca si ei o afacere in Romania sa se loveasca si ei de mafia si birocratia existenta si apoi mai vorbim.Ca de bla,bla,bla suntem satui toti.

  27. Dan Ionescu says:

    Draga Victor ai mare dreptate insa ieri sotia a stat o ora aiurea in statie asteptand cursa de Voila iar soferul in centru a oprit fara acordul calatorilor sa isi cumpere un bax de bere.Vi se pare normal.Nu este nesimtire…..Daca se poate pe orice cursa nu doar cea a Eliro (si alti transportatori)sa monteze camere si astfel patronii vor vedea ,,politetea” angajatilor dar si a calatorilor.Astfel vor disparea semintele,bacsisul soferilor si pierderile societatii.Iti spune un agent economic care face business de prin 1991.

  28. ionel says:

    Vai ce va mai vaitati si ce business jalnic puteti sa faceti; va costa una, va costa alta, dar de calatorul amarat care are salariu min. pe economie sau nu are serviciu nu va intereseaza, sa va umpleti voi buzunarele. O sa scumpiti pana nu o sa se mai urce nimeni in masinile voaste.
    Puteti sa faceti un calcul simplu cat costa biletul Campina-Ploiesti 30km 6lei .
    Campina Voila hai sa spunem 7km costa 2lei.
    Concluzia o puteti trage singuri.
    Puteti sa faceti un calcul economic cheltuieli pe km. nu cred ca ati auzit de asa ceva. As vrea sa vad o analiza financiara a acestei firme. Sa vad beneficiile, profitul si daca nu reusiti sa supravietuiti cu veniturile pe care le aveti (primiti) lasati pe altcineva care poate se pricepe.

  29. Tache says:

    Din capat din Calea Doftanei pana la Spital este fix 1000m,pana la Pram poate ca sunt 3km asa ca nu stiu unde este pierderea celor de la Eliro.Dispareti odata de pe piata-traseul Gara e pierdere,e tot al vostru,Voila drumu-i praf si alti nu il vor(si Valea Doftanei si Sotrile au primari si vad ca la Sotrile se dau bani multi la rectificare pe asfalturi care nu sunt.Alta la mana:mai bune camerele decat taxatoare sau control.Acum 10 ani cand cei mici(Eliro,Rosabi,Raj,etc)nu erati era decat Transorizont si Autogara(nu avea Ploiesti insa avea cursele pana la Sinaia,Florestiu si Baicoi),Ave Diana nu era ,nici criza si toti mancam miere in varf de copac.Apoi au venit baietii destepti si au facut ei ,,curatenie”in transportul local….de ce nu revine totul ca inainte si mai ales cu dube?Si sa nu mai auzim de zmiorcaiti gen Manasia&CO.
    PS:un ex clar:cursele de Bustenari au fost luate Autogarii de primaria Telega unde a fost introdusa taxatoare,apoi pasata la Cam apoi iar Autogarii.

  30. Piticu says:

    Dl. Ionel,
    Nu confundati marfa cu ambalajul.Noi de exemplu nu confundam traseul Plopeni cu traseul Urleta.Ai auzit de traseu de interior(Voila)care are cheltuieli imense din cauza drumurilor proaste,semafoare,treceri de pietoni,statii multe,etc.si traseul de Ploiesti care are o statie la Paralela si una la Nord si merge intins pe DN 1?Daca ai curiozitatea poti sa faci un experiment ca sa te luminezi.Mergi cu masina proprie 200 km pe zi pe Voila o luna si 200 Km pe zi la Ploiesti timp de o luna si o sa vezi pe ce traseu sunt cheltuielile mai mari la motorina si piese.De aceea nu se poate face strict calculul la nr. de km.E usor sa faci calculul la altii…cind de fapt nu stii ce probleme sunt.
    Dar dupa cum se vede toti ne pricepem la fotbal si la..transport…Cite firme de transport ai condus pina acum dl. Ionel?Sigur niciuna!La bla,bla,bla suntem toti buni….
    P.S. Calatorul amarit nu are salariul mic din cauza noastra,cei care nu au servici nu din vina noastra nu au,noi nu suntem o casa de binefaceri din pacate ca sa transportam calatorii gratis!Iar de scumpit sa sti ca asa am zis si noi cind motorina s-a scumpit de la 3.80 in 2009 la 6.05 astazi, ca n-o sa mai aiba clienti cei de la Peco dar din cite am vazut sunt momente cind e coada la pompe…In masina daca vrei te urci,daca nu exista varianta per pedes.Nici paine nu te obliga nimeni sa cumperi si sa sti ca n-am vazut nici o fabrica sa vinda painea sub pretul de productie de teama ca nu va mai avea clienti,asa cum si noi nu putem vinde biletul sub costuri..Ce ar mai fi sa mergem pe Urleta cu 0.50 lei?Cine are cap pe umeri sa-l puna la contributie inainte sa scrie pe aici numai aberatii….

  31. Costel-Rosabi says:

    Dl. Tache nici noi nu vrem sa mai auzim de … ca tine.Pt. ca desi nu sti cu ce se maninca transportul iti dai cu parerea.Pe ce lume traiesti??

  32. Tache says:

    Sunt student in Bucuresti si n-am vazut la ce lux e capitala transport asa scump ca la Campina.Fac naveta la Breaza insa HOTIE PE FATA,LA DRUMUL MARE,la noi ca la nimeni

  33. Costache Lavinia says:

    Transportatori dragi,a venit ziua judecati,cam exagerat tariful pe km si conditiile:manele,soferi nervosi(a se vedea Elirio de departeRosabi si Ave Diana).Restul firmelor au ,,marfa” calitatea 1(curate,masini care sosesc la fix,nu intarzie si nu-s agresivi in trafic).
    PS:Poate il pensionati pe mustaciosul ala care face Gara-zis Mos Craciun

  34. raluca.b. says:

    Primaria este vinovata ca nu baga bani si strada este varzi,dl Tiseanu &Dragomir dar la alegeri va vedem cu tarafu in urma….

  35. cristianduta says:

    Cat costa un abonament lunar Campina – Filipesti de Padure?

  36. Popescu T.-firma Raj says:

    Tache,daca nu sti care e situatia abtine-te de la a scrie aberatii.In Bucuresti ca si in Ploiesti transportul local este subventionat de catre primarii, adica mai pe intelesul tau,diferenta de la pretul real al biletului (care e mult mai mare)pina la pretul cu care se vinde efectiv biletul este suportata de catre stat, plus ca RATB ca si RATP mai primesc si o marja de profit intre 5 si 8%.Acest lucru nu se intimpla la noi deci sa nu confundam capra cu varza.Si noua ne-ar conveni sa primim diferenta de cheltuieli dar nu ne da nimeni nimic din contra toata lumea vrea sa ne jupoaie de ultimul banut….Noi trebuie sa ne descurcam cum putem, ca sa platim leasing-urile in valoare de sute de mii de euro,salarii,TVA,impozite,CAS-uri,etc.Daca toate firmele de transport ar inchide ar fi milioane de someri si miloane de familii care n-ar avea piine la copii,nemaivorbind de toata lumea care traieste de pe urma noastra:functionari,statii Peco,magazine de piese,vulcanizari,etc.,etc,etc,etc.
    Iti recomand sa faci si tu o afacere in Romanica(ca sa vezi ce fericire este)si apoi mai vorbim,pina atunci ciocul mic si joc de glezna…

  37. Mario says:

    Draga Lavinia,
    A venit vremea ca sa va treziti si sa faceti plingerile in ordinea urmatoare:
    1.La statiile peco pentru carburantii cu pret mai mult decit nesimtit,strigator la cer,etc.
    2.La magazinele de piese care sunt atit de scumpe de parca ar fi din aur
    3.La firmele de asigurari, penru ca un RCA costa 2500 lei pt un autobuz/an
    4.La Primarii pentru ca nu repara drumurile si de aceea cheltuim sute de milioane pe piese pe an
    5.La calatorii care fac mizerie in masini,rup.taie,etc.si apoi se pling de conditiile din masini(de altfel calatorii de pe fiecare traseu au transportul pe care il merita…)
    Dupa ce rezolvati toate cele de mai sus va rog sa mergeti la firmele de transport cu plingeri despre pret la bilet si altele.
    Va multumim.

  38. Andrei Popa says:

    Eliro nu va disparea, are sustinere de la „partid”, partidul ala rosu cu trandafir din Campina.

  39. Costache Lavinia says:

    Draga Mario eu ma refeream strict la … cu Eliro
    Pt Andrei Popa.Si altii sunt sustinuti de partide(Ave Diana,Autogara)insa ofera servicii de calitate si soferii au tinuta morala pe cand Eliro in tricou cu burta si adidasi

  40. Valentin P. says:

    Lavinia,
    Cred ca:
    1.Ori lucrezi la Ave Diana sau la Autogara
    2.Ori nu vezi cum se circula cu masinile de la cele 2 firme mentionate mai sus.

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *