Politica

Informare a consumatorilor de energie electrică

În România, societatea Neptun SA Câmpina furnizează energie electrică întreprinderilor mici şi mijlocii, dar şi clienţilor industriali mici, având un consum cuprins între 0.05 şi 20 GWh pe an.

Întrebări frecvente

Cât costă schimbarea furnizorului de energie electrică?
Conform art.11 din Ordinul 88/2009: procesul de schimbare a furnizorului este gratuit, fiind interzisă perceperea oricăror taxe sau tarife legate de parcurgerea procedurilor specifice.

Ce riscuri îşi asumă clientul în cadrul procesului de schimbare a furnizorului?
Nici un risc. Vechiul contract încetează concomitent cu data intrării în vigoare a contractului de furnizare încheiat cu furnizorul nou.

Ce se întâmplă cu taxele care apar pe factură?
Acestea sunt reglementate de stat. Acciza, taxa de cogenerare, certificatele verzi vor fi facturate în continuare conform prevederilor legale în vigoare.

Care sunt paşii schimbării furnizorului?
Stabilirea condiţiilor contractuale cu Neptun. Emiterea unei notificări de reziliere a vechiului contract.

Cât durează procesul de schimbare?
Aproximativ o lună.

Cui mă adresez în caz de avarie a reţelei?
Societatea de distribuţie răspunde de integritatea reţelelor. Numărul de telefon este acelaşi: prefix judeţ +929.

Cum se achită facturile?
Plata se va realiza prin OP, numerar la casierie.

Ce se întamplă cu energia reactivă?
Cantitatea de energie reactivă se stabileşte prin citirea contorului. Preţul facturat este cel reglementat de ANRE.

Cine citeşte contorul?
Citirea se face de către societatea de distribuţie.

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *