Social

Dacă nu primiţi factura de la Distrigaz, iată ce soluţii de plată aveţi la dispoziţie, fără să fie nevoie de un drum la Ploieşti

Desfiinţarea Sucursalei Distrigaz Sud din Câmpina, decisă şi pusă în practică în urmă cu câţiva ani de conducerea societăţii, a creat mai multe inconveniente pe plan local. Printre acestea – necesitatea unui drum la Ploieşti în situaţia în care factura emisă de Distrigaz nu ajunge la client pentru că s-a pierdut pe drum sau a fost furată din cutia poştală. Mulţi câmpineni s-au plâns de această problemă, situaţia fiind valabilă şi pentru locuitorii comunelor vecine. Oamenii sunt nemulţumiţi că, în lipsa facturii, nu ştiu cât au de plată şi nici unde să se adreseze dacă nu pot ajunge la Ploieşti. Precizăm că administraţia locală câmpineană a făcut mai multe demersuri la Distrigaz Sud în vederea deschiderii unei casierii în municipiu, cu bază completă de date, însă fără rezultat.
Am solicitat Distrigaz Sud un punct de vedere cu privire la această situaţie şi iată soluţiile pe care societatea vi le „oferă” în cazul în care nu primiţi factura lunară:
– completarea formularului de la Secţiunea „Contact” de pe site-ul gdfsuez-energy.ro
– apel la 0244.936 (taxabil)
– crearea unui cont online pe distrigazsud-retele.ro
– solicitarea unui card de client, un instrument de identificare special creat pentru situaţiile neplăcute în care factura nu a ajuns la destinatar. Cu ajutorul cardului, clienţii pot efectua plata la anumiţi parteneri bancari şi nonbancari, fără a prezenta factura. Mai mult, la partenerii care au aplicaţia de sold GDF SUEZ Energy Romania, orice client poate plăti chiar dacă nu cunoaşte suma de plată.

6 Comments

  1. Sic says:

    Solutia cea mai buna este deschiderea unei casierii in Campina.Deci trebuie insistat in acest sens.Orice alta solutie este de prisos in sensul ca nu toti cetatenii au acces la internet.

  2. mihai says:

    Sic, vezi că este posibil și fără net citește atent.

  3. Sic says:

    Aveti dreptate.Am exagerat dintr-un motiv care nu are nevoie de explicatii.

  4. lulu says:

    Sunteti caraghiosi,batranii sunt nevoiti sa apeleze la vecini sa le plateasca intr-un fel gazele ,nu suntem in America ca sa ne deschidem toti conturi online,la telefon nu raspunde nimeni BATAIE DE JOC iar cardul client……..sa fim seriosi sunt oameni de 60-70 de ani care nu stiu nici cum sa bage cardul in bancomat.Pe scurt democratie ati vrut democratie aveti , dar de ce sa sufere si cei care nu doresc asta????

  5. Adrian says:

    Iuliu, vezi ca acel card nu se baga neaparat intr-un bancomat ci se scaneaza la orice casa de la orice market care are contract cu distrigaz.Ii apare casierei ce suma este de plata si plateste acel batranel.

  6. factura plata nu am primit 2luna si am timis contor nr. da acm nimic va multumim

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *