UPDATE – După cum a afirmat primarul Horia Tiseanu, în cadrul şedinţei CL din această seară, podul va avea o lungime de peste 100 metri şi două benzi de circulaţie, renunţându-se la ideea unei punţi pietonale, aşa cum se discutase inţial între cele trei administraţii implicate.
Consiliul Local Câmpina va aproba, în şedinţa din această seară, asocierea cu Consiliul Judeţean Prahova şi Consiliul Local Băneşti în vederea construirii unui pod nou peste râul Doftana. Valoarea totală a acestei investiţii (realizarea documentaţiei şi execuţia propriu-zisă a lucrării) este de aproximativ 2,8 milioane lei fără TVA, iar contribuţia municipiului Câmpina va fi de 200.000 lei. Administraţia locală din Băneşti va coordona procedura de licitaţie publică pentru realizarea obiectivului, iar Consiliul Judeţean va asigura „grosul” sumei necesare. Podul cel nou va fi construit exact pe amplasamentul podului de piatră care s-a prăbuşit în primăvara acestui an. Acesta va fi dărâmat complet. Autorităţile câmpinene anunţă, cu această ocazie, că podul de piatră, deşi are o vechime de peste 150 de ani (a fost construit în perioada 1861-1864, în timpul domniei lui Alexandru Ioan Cuza, iar în anul 1874 a intrat în patrimoniul public al Câmpinei), nu este clasificat în categoria monumentelor istorice sau de arhitectură.
S-a luat decizia construirii unui pod nou în special pentru cele câteva sute de persoane care fac zilnic naveta spre locurile de muncă, fie pe jos, fie cu bicicleta.
Doamne ajuta ca pana la urma v-ati hotarat…
Daca tot se face pod de ce nu gandesc in perspectiva? Sa faca cate o banda pe sens + banda pietonala + banda de biciclete. Cum era de asteptat 0 viziune. Sa nu mai vorbit nici de faptul ca s-au hotarat sa distruga un pod atat de vechi in loc sa il reconsolideze/repare, modernizeze. Deh, civilizatia la noi inseamna termopan alb, gresie si bara de inox.