Administratie publica

22 de posturi noi în Primăria Câmpina şi serviciile subordonate

Prefectura Prahova a stabilit numărul maxim de posturi pentru fiecare administraţia locală în parte în conformitate cu legislaţia în vigoare şi după respingerea, de către Parlament, a ordonanţei care bloca, într-un fel, angajările în primării. Vă amintiţi, poate, acea ordonanţă prin care era nevoie să se elibereze şapte posturi pentru a se putea angaja o persoană. Ei bine, pentru municipiul Câmpina, Prefectura a stabilit număr total maxim de posturi 299, fără Serviciul public de asistenţă socială, care este finanţat separat.
Prin urmare, primarul Horia Tiseanu a propus o nouă organigramă, care a fost aprobată de Consiliul Local Câmpina în cadrul ultimei şedinţe şi care prevede suplimentarea cu 22 de posturi a aparatului de specialitate al primarului (6 funcţii publice şi 16 funcţii contractuale). Precizăm că organigrama Primăriei putea fi suplimentată cu 35 de posturi, dar deocamdată s-a optat pentru 22 de noi posturi. Şi iată care sunt acestea:
– o funcţie publică de director executiv ca urmare a reorganizării Serviciului de asistenţă socială în Direcţie de asistenţă socială (aici existând 41 de salariaţi şi 150 asistenţi personali)
– un consilier clasa I, gradul debutant, la Serviciul administraţie publică locală, agricol, relaţii cu publicul
– un consilier clasa I, gradul principal, la Compartimentul taxe şi impozite al Direcţiei Economice
– un consilier clasa I, gradul superior, la Compartimentul Investiţii
– un consilier clasa I, gradul superior, la Compartimentul ADPP
– un consilier clasa I, gradul principal, la Compartimentul ADPP
– un post de şofer şi cinci posturi de muncitori la Serviciul administrare spaţii verzi
– un post mecanic utilaje şi patru posturi muncitori (trei necalificaţi şi un asfaltator) la Atelierul infrastructură urbană
– un post educator la Creşa Municipală
– un post consilier la Serviciul administraţie publică locală (care se va ocupa de Centrul de Informare Turistică)
– un post administrator, un post casier şi un post îngrijitor la Compartimentul administrare baze sportive (pentru terenul cu gazon artificial „Petrol”)
De asemenea, la Piaţa Centrală, organigrama va fi suplimentată cu trei posturi: un consilier achiziţii publice, un consilier resurse umane/contabilitate şi un muncitor.

2 Comments

  1. AG says:

    Nu va amagiti! Probabil sunt deja „amanetate”! Daca nu sunteti ruda sau amanta/ul cuiva- nu incercati! Studiile si experienta- nu conteaza!

  2. ionel says:

    vreau si eu, vreau si eu la stat ca la patron e groaznic

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *