Administratie publica

Firma Eliro a câştigat licitaţia pentru transportul public din Câmpina. Preţul biletului va creşte la 3,5 lei călătoria

Microbuz EliroLa Primăria Câmpina a avut loc astăzi licitaţia pentru delegarea serviciului de transport local de persoane din municipiu. Luna trecută a expirat contractul cu firma Eliro, cea care a asigurat transportul pe traseele interne în ultimii şapte ani, astfel că a fost organizată o nouă licitaţie al cărei rezultat nu surprinde pe nimeni. Tot Eliro a câştigat şi va încheia cu administraţia locală un contract pentru următorii cinci ani. Celălalt participant la licitaţie, societatea Dan Sepsi SRL Ploieşti, a fost mai degrabă un „iepure”, dacă ne putem exprima aşa, având în vedere că era departe de criteriile de bază de la licitaţie, cele aducătoare de puncte multe. Eliro a câştigat fără emoţii. Emoţii, însă, vom avea noi toţi, de acum înainte, pentru că preţul unui bilet va fi de 3,5 lei.

La licitaţie, Eliro a obţinut punctaj dublu faţă de firma din Ploieşti. Dan Sepsi SRL a venit cu un parc auto vechi (toate maşinile sunt fabricate înainte de 1998), nu are experienţă locală (vechimea pe traseu a însemnat 12 puncte), nu are sediul în Câmpina şi nici o maşină nu are climatizare. Acum, înţelegeţi de ce am spus că firma din Ploieşti a fost un „iepure”? În plus, la preţul biletului, Dan Sepsi SRL a oferit 4 lei, iar Eliro – 3,5 lei. Şi acesta (3,5 lei călătoria) va fi preţul pe care îl vom plăti după semnarea contractului cu societatea câştigătoare. Un preţ mare, din punctul nostru de vedere, pentru traseele interne din Câmpina. Un preţ mare pentru un oraş destul de mic şi cu din ce în ce mai mulţi şomeri.

Eliro va asigura, aşadar, în continuare transportul de persoane pe cele patru trasee interne din Slobozia spre Voila şi Câmpiniţa. Din comisia de licitaţie, cea care a stabilit firma câştigătoare, au făcut parte: primarul Horia Tiseanu, consilierii locali Gheorghe Tudor (care l-a înlocuit pe viceprimarul Ion Dragomir), Horaţiu Zăgan, Daniel Ioniţă, Viorica Stănică şi Adrian Piţigoi, Mihaela Dănescu – consilier în cadrul Oficiului de Transport şi Avize.

45 Comments

  1. AG says:

    Rusine!.Mergeti voi cu microbuzele alea jegoase cu 3.5 lei! Nu mai aveti pic de bun simt! Sa va voteze……cine mai considera ca meritati. Nesimtire totala!

  2. Vladutz says:

    Hoopaa!!! E vreo problema la pret? Unul enorm, dupa parerea mea! Si intreb pentru ca am citit stirea si pe site-ul unuia dintre consilierii care au facut parte din comisia de licitatie (cam lispit de fair-play!) si acolo lipseste acest detaliu. Singurul esential pentru oameni! Oare de ce? Ii era rusine consilierului local respectiv cu pretul pe care implicit l-a aprobat!?
    Rusine Eliro! Rusine celor din comisie care au aprobat mizeria asta!

  3. constanta teodorescu says:

    au aclimatizare pe naiba….iarna e cum e dar vara te coci si cind deschid geamul de sus te imbolnavesti…masinile nu mai au treapta la coborire si daca ai probleme cu picioarele risti sa vi in ….nas…sa nu mai zic de soferii care atunci cind pleaca la drum ii apuca facutul monetarului de te ia cu multi fiori….si nu in ultimul rind PRETUL biletului care e acelasi chiar daca mergi o statie chiar daca mergi pina la capat de traseu si acum s-a mai si scumpit cu 1 leu …

  4. AG says:

    Si inca ceva…mergeti cu taxiul. 5 lei dar macar nu stati in statie iar in interior nu pute! Sa va fie rusine domnilor consilieri! Sa va puneti pe lista sa va voteze tata la anul,daca.l aduce Dragnea la vot! Intr.un oras unde Telegescu candideaza la Casa de cultura….. totul e posibil!

  5. Tache says:

    Se laudau unii soferi si ,,experti ”in ale transportului ca lasa acest traseu,ca nu mai participa ca e plin de gropi pe Voila.Intreb acum:mai este,,pagubos” daca l-ati licitat si e al vostru.De fapt problema e ca le ia Autogara din clienti,lumea se mai suie si in masina de Sotrile…trai nene pe banii lu nea Manasia si Bercaroiu.

  6. mihaila says:

    Foarte tare!
    Mergem inca 5 ani cu aceleasi rable,cu aceeasi soferi care se scarpina in nas,vorbesc la telefon sau isi numara banii in timp ce conduc!
    Dar mult mai scump!
    Cei care au fost in comisie ar trebui sa faca si controale pentru a vedea in ce conditii suntem transportati in 2015.
    DL Bercaroiu sa traiasca!!!

  7. Brumi L says:

    Fratilor. pe biciclete. Sa-l lasam pe primar sa faca naveta Slobozia-Campinita cu Eliro.Un pret rusinos de mare intr-un oras care saraceste pe zi ce trece. A cui e aceasta firma Eliro ?

  8. UnNavetist says:

    Cele mai mari …! Nici nu știu cum au ITP-ul mașinile alea, gemul prins cu scoci, ușa cu 10 suduri la balamale și legată cu lanț, ușa din spate legată cu sârmă de un scaun ca să nu se deschidă, unele mașini nici nu au bară, la prima frâna dai cu capul de bord, trapa prinsă în holșuruburi și silicon, dar tot plouă în mașină, suspensii nu au, într-o mașină dacă stăteai pe scaunul de la roata spate stânga vedeai în mers cum se învârte roata prin gaura din caroserie, soferii autiști care nu e zi în care să nu fie aproape de accident, aer condiționat lipsă, dimineața sunt 40 de oameni in mașină de 13-16 locuri și stai în stație în frig după alta…și pentru toate astea au avut biletul 2 lei atâta timp. Ce au ei nu sunt mașini…mergeți oamenilor mai bine pe jos!

  9. mazilu says:

    Domnilor,
    V-am spus si in alte dati ca nu-mi place minciuna.
    Va rog sa nu mai dezinformati cetatenii Campinei.Iata de ce:
    1.Firma Eliro nu a asigurat transportul in ultimii 7 ani ci in ultimii 13.
    2.Nici un traseu din cele licitate nu merge spre Campinita.
    Asta pe de o parte.
    Pe de alta parte, ca sa va dovedesc ca eu,un pensionar,dar cu mult mai multa experienta,sunt mai bine informat,va mai spun urmatoarele:
    Comisia venita de la ANRSC,pentru licitatie, a spus ca in orasele Calarasi,Braila,Brazi si altele, s-au repetat de mai multe ori licitatiile pentru transportul local,pentru ca nu s-a prezentat nimeni sau nu au indeplinit conditiile de participare.Va dati seama ce atractive sunt traseele locale pentru transportatori,daca nu se prezinta nimeni?Pe traseele judetene concureaza 10-15 firme pentru un traseu si pentru traseele locale nu vine niciunul!Nu cumva cerintele sunt prea mari pentru ce ofera traseele locale?
    In privinta emotiilor,nu trebuie sa aveti,pur si simplu daca nu va convine pretul nu va urcati in masina.Nu va obliga nimeni.
    Pretul biletului nu e calculat in functie de cat de mare e un oras sau cati de multi someri sunt.E vorba de venituri si cheltuieli.
    Eu unul,nu cred ca vor scumpi biletul la 3.50 lei.Din experienta va spun ca nu e posibil.
    Si daca va fi asa cum spun eu,sunteti pregatiti sa va cereti scuze public catre cetateni si catre firma castigatoare pentru ca ati mintit??

  10. constantin andrei says:

    Pretul e simbolic pentru cat „confort si distractie” se ofera.Din ce in ce mai jalnic ,orasul se topeste in saracie!Neputinta clasei politice isi face prezenta peste tot, inclusiv la DNA.Sa vedem cat tupeu mai au sa cerseasca din nou voturi!!!!!!

  11. Pantera neagra says:

    Abia acum s-a facut o reparatie morala, financiara, binemeritata si pentru Eliro. De vreo cinci ani si-au tot batut joc de ei, consilierii Campineni! Si in orice caz, nu cred ca vor merge cu 3,5 lei, asta ar trebui sa fie o marja de profit viitoare. Iar masinile, nu-s nici mai bune, nici mai rele decat pe celelte trasee, – uitati-va putin, cu mai multa atentie.

  12. admin says:

    Domnule Mazilu, din pacate suntem iar in contradictie.
    1. Cand am scris 7 ani, ne-am referit la perioada care a trecut de la ultima licitatie, cea organizata de administratia locala in 2008. Din cate ne amintim noi, inainte de 2008 a existat o asociere de firme (din care a facut parte si Eliro, e adevarat)care a asigurat transportul pe traseele interne din Campina.
    2. Cimitirul „Învierea lui Lazăr”, care este cap[tul unui traseu local, nu este pe Campinita? Bine, atunci sa fim rigurosi si sa spunem ca se merge prin Cartierul Muscel, ok.
    3. Sa stiti ca noi chiar intelegem problemele unei firme de transport.Si chiar nu avem nimic cu Eliro. Si nu contestam nici experienta dvs. in acest domeniu. Dar nici nu putea trece asa, cu ochii inchisi, pe langa un subiect atat de sensibil cum este transportul public. Probabil sunteti mult prea implicat pentru a vedea ceea ce vede un simplu campinean care circula cu Eliro. Asta pe langa faptul ca aranjamentul de la licitatie se vede de la o posta.
    4. Costul biletului – Eliro a solicitat de mai multe ori majorarea pretului, lucru care nu a fost aprobat de Consiliul Local Campina. 3,5 lei calatoria este pretul cu care Eliro s-a prezentat la licitatie, deci pretul valabil din momentul semnarii contractului. Daca biletul nu se va scumpi, e foarte bine, dar haideti sa vedem cine are dreptate si cat vom mai circula cu 2 lei.
    5. Nu avem de ce sa ne cerem scuze public nici fata de cetateni si in nici un caz fata de Eliro. Noi facem parte din categoria celor care calatoresc cu aceasta firma si credeti-ne, de ani de zile asteptam sa ni se ceara noua scuze pentru foarte multe lucruri pe care le suportam in microbuze.

  13. alt navetist cu Eliiro says:

    Lansez o proovocare, pentru un pariu public: asa cum s-a mai intamplat, eu cred ca in mai putin de o luna se va mari pretul la 3,5 lei si pe traseul Gara – Banesti, asigurat tot de Eliro, si unde nu ar avea dreptul sa faca acest lucru! Cat despre conditiile pe care le „oferra” Eliro, i-as pedepsi pe toti consilierii locali si pe primar sa mearga o saptamana, zi de zi, cu Eliro! Ce pedeapsă!

  14. ionut says:

    @UnNavetist:

    ITP-ul il ia la Coman, ca ala are blat cu RAR, pana intr-o zi cand o sa moara 20 de persoane cazute in vreo rapa cu un microbuz fara frane!
    fara 200 lei spaga, nu iei ITP-ul la coman…rusine romania, suntem o tara de hoti si idioti,

  15. un campinean says:

    Este frustant ca nu au pretul diferentiat pe distante. Nu mi se pare corect ca de le Fibec pana la gara sa platesc cat de la gara pana la autogara. Si, dl Mazilu eu cred ca pretul ar trebui sa reflecte distanta parcursa si nu bugetul de venituri si cheltuieli, nu cred ca este vina calatorului ca nu stie sa se faca un management eficient.

  16. soferu says:

    La ce drumuri sunt pe Voila,la ce va asteptati,sa vina cineva cu autocare noi-noute,Scania, supraetajate??Am auzit ca va fi si mai rau cand vor incepe lucrarile de canalizare!Eu circul zilnic cu masina mea
    pe aceste asa-zise strazi,pline de gropi,hartoape,denivelari si ma doare sufletul cand imi troncane masina!!
    Inca sunt prea bune microbuzele care circula acum, dupa cum arata strazile(ca dupa bombardamentul din ’44).Eu unul as fi venit cu autobuze asa cum avea IRTA pe vremuri,sau cu dube tip DAKTARI care circulau pana mai ieri pe Bustenari….Nu va convin conditiile,bagati per-pedes baieti,faceti sport ca e sanatos!
    Vad ca despre drumuri nu spune nimeni nimic astea nu se vad…

  17. Andrei says:

    Salut la toti CAMPINENII.Treaba cu transportul in comun eu zic ca este asa:prost este ala care da nu ala care cere :)) Cum sa dai atat pe un bilet pentru 2-3 km,trebuie sa fii nebun,ok sunt de acord s-a scumpit combustibilu’,dar lasa un pret la bilet rezonabil la bilet ca oricum si gol si plin tot faci cursa,si sfatul meu pentru toti campinenii:cumparati-va biciclete,este orasu’ mic si faceti si miscare,miscarea fiind sanatoasa..,si se mai pot spune multe dar oricum nu are rost….

  18. Jon says:

    Atentie este o mare eroare sa licitat cu pretul de 3,5 lei dar biletul nu va creste cu mai mult de 0,5 bani si asta nu se stie cand asa este legea tr sa dea un pret maxim,iar in legatura cu masinile nu este chiar asa cum ziceti rautaciosilor,uitati cand ziceti soferilor sa va lase intre statii, si cate accidente au fost cu implicare a soferilor de la firma ELIRO,cred ca sunt printre cei mai atenti si corecti soferi din Campina, si pretul biletului nu a mai crescut de mai bn de 5 ani ,asa ca nu mai fiti rautaciosi

  19. Gabriela.C says:

    @sofer:inca drumul Voila-Calea Doftanei este praf.Dar cand va fi asfaltat,o turati ca la curse de la Spital pan la Blanc.Si nu mai merge cu scuze puerile:piesele scumpe,combustibil care s-a ieftinit.Tiseanu &Consilierii ar trebui sa subventioneze transportul si preturile la curse sa fie mai modice.Si nu numai pe cursele Eliro…care se bucura de monopol:Voila,Muscel,Gara-Banesti,Baicoi.Ce trasee dragilor de la Eliro vroiati la schimb si sa fie si pline full si sa nu taxati bilete.Despre ce vorbim.PROFIT .Daca domnii consilieri ar merge cu maxi-taxi Eliro si cu Ave Diana spre Floresti,Filipesti,Ditesti li s-ar face rau…de la miros(o combinatie de praf,transpiratie si odorizante de vanilie),de la soferi indolenti care asculta manele,de seminte si alte mizerii,de ,,conditiile”din 2015 care ei le numesc COMFORT,,3″.
    PS:Presa si lumea nu e chiar usor de dus cu presul

  20. jantea says:

    Patronii au trimis postacii in control,le da o bere la salariu,ii mai lasa sa faca bacsis.Camerele de luat vederi oricum nu sunt non-stop pe faza.Stim cu totii ca le ies din plin indiferent de camere sau de controlori…depinde prietenii cui sunt

  21. soferu says:

    Vad ca avem numai specialisti in transpoarte pe aici: Tache,Lache,AG,PM,
    Brumi,Nessquik,Vladuti,Constante,Mamaie,Navetisti si nu prea,campineni poienari,etc.
    Intrebarea mea este,daca tot va pricepeti de ce nu cumparati masini si faceti voi transport foarte bun la 0.50 bani biletul!N-as mai face nici eu naveta cu masina mea de pe Voila si as merge cu voi.Daca unii dintre voi cred ca numai pretul combustibilului mareste pretul biletului,ii sfatuiesc sa cumpere zilnic 1 litru de carburant intr-o sticla si sa mearga cu ea pana pe Voila.Mi-e teama ca vor constata ca li se va toci incaltamintea,pe la jumatea drumului au nevoie de apa,vor obosi din cand in cand, s-ar putea sa calce in vreo groapa(sunt cu sutele pe Calea Doftanei si strada Voila) si sa-si fractureze un picior,s.a.m.d..Dar toate astea nu vor conta pentru ei,pentru ei va conta numai pretul carburantului.Doamne cati „destepti” sunt pe lumea asta!Eu stiu ca orice scumpire supara pe multa lume,dar sa spui tot felul de aberatii fara nici un fel de acoperire,mi se pare ca aici se vede nivelul de cultura al unora…Sunt vai de mama lor…e bine ca stiu sa scrie…poate si sa citeasca..pe silabe.Daca ati inteles ceva din ce v-am explicat,bine,daca nu Dumnezeu sa va aiba in paza!

  22. Angel says:

    I-auzi acum soferii si sefii lor incep sa ne mustre.Ei se cred intelectuali.Cate studii iti trebuie sa fii sofer la Eliro?Cine spune sa mergi cu 50 bani?Dar cu 3, ron pe Voila,Sunt de la racitor 4km pana la Spital?Ce sa mai zicem de Ploiesti 30km pretul….daca ne mai jigniti si ne luati de prosti in continuare vom protesta si se va sui mamaie in masina la voi.
    PS:SPOR LA NUMARAT BANI si sa nu va stea undeva

  23. Calota Octavian says:

    Buna ziua.Din intamplare am ajuns la aceasta pagina,deoarece am fost la un var care a fost internat pe Voila.Eu locuiesc in Chitila si intamplarea face sa circul cu aceasta,,firma” locala.M-am suit de langa Benzinarie din Campina si aproape toata cursa soferul s-a plans calatorilor ca ,,isi cere scuze de intarziere,am venit cu masina din garaj”.Ok,am zis,calatori erau full pentru ora de pranz in jur de 12.Ca totul sa fie blat,soferul in centru opreste la chios sa isi cumpere mancare si bere.Intreb,punctualitatea nu face parte din parcursul cursei?O alta nedumerire:am mai circulat in tara cu diferite societati:un ex http://www.cento.ro/parcauto.
    Totusi mi se pare o aberatie pt 15minute sa sara pretul la cursa asa.

  24. A. Chesnoiu says:

    Citesc si ma minunez cat tupeu pot avea unii care apara firma Eliro si probabil ca sunt oameni de la firma asta. Mai fratilor numai Eliro are probleme? Alte societati nu au, noi astia de rand nu avem? Toti o ducem foarte bine numai Eliro trece prin criza economica? Chiar nu va e rusine? Daca nu sunt rentabile traseele cine va pus sa va bagati? A obligat cineva Eliro sa participe la licitatie? Duceti-va la alte licitatii si lasati alte firme sa vina la Campina daca nu va convine fratilor!! Sunt gropi? Da le stim cu totii, pana acum voi nu le stiati, acum le-ati descoperit? Cat tupeu aveti, e de necrezut!

  25. soferu says:

    @Angel:
    Am zis eu ca sunt sofer la Eliro,mai nea Angelicule?Ce te-ai simtit ofensat? Esti cu musca pe caciula?Esti din cei care abia stiu sa scrie si sa citeasca??Eu am explicat ca si daca circuli cu masina ta, te costa in afara de benzina,o gramada de chestii.Eu plec dimineata la munca la ora 04.30,ora la care nu exista maxi-taxi si ma intorc in jurul orelor 17.00.Stiu cat ma costa faptul ca primaria nu repara drumurile,asa ca daca te-ai simtit jignit sa fi sanatos tataie,pe mine nu ma intereseaza daca te mai urci in maxi-taxi!Mergi pe jos!Scurt pe 2!Ai inteles??

  26. Edi says:

    In sfarsit se face dreptatei firmei eliro..nu mai comentati atat ca nu va obliga nimeni sa mergeti cu maxi taxi,o puteti lua pe jos

  27. David says:

    Bine ca nu se reduce si numarul curselor..

  28. David says:

    Cine e ptronul??

  29. Costin D. says:

    @jantea:
    Hopa! A aparut si un expert in camere de luat vederi! Dl. Jantea,eu am montat camerele de luat vederi in masinile de la Eliro.Va asigur ca sunt mereu pe faza.Ca sa va convingeti, puteti sa va angajati sofer ca sa vedeti cat „bacsis”scoateti.Numai eu stiu cati soferi m-au injurat cand montam camerele.Cred ca va inchipuiti de ce.

  30. grup cetateni Voila says:

    Show must go one.Hai sa radem cu Eliro.De fapt nu stim exact daca e rasul nostru si nu vom ajunge sa le plangem de mila si sa le mai ducem si dorul.Propun vinzarea parcului second hand,inlocuirea lor pe Voila si Gara daca sunt drumuri ca in 44 cu trolii cu senile d-alea de schela atasandu-le o duba ca pe Bustenari.Si atunci vom fi happy.Ce spuneti domnilor consilieri si patroni?Partea frumoasa o sa transformam in centru turistic orasul.Daca caleasca cu coviltir nu ne permitem plimbam cetatenii cu troliul cu senile atasat de o remorca(duba).Sa vedeti cum ne inghesuim atunci

  31. Nedelcu C. says:

    Sunt unul dintre patronii de la Geamila si ma bucur enorm ca n-am facut gresala sa licitam traseele interne.Ce mai teapa luam!Investeam banii in masini si apoi ne injura toata lumea.Cei mai multi nu inteleg cum merge treaba in transportul de calatori dar isi dau cu parerea,spun numai aberatii,jignesc oameni,presupun ei cat se scoate de pe un traseu sau altul,au pretentia ca masinile sa fie schimbate ca pe ciorapi(desi ele costa enorm),se plang ca e mizerie in masini si miroase urat de parca ar circula cu masinile locuitorii din alte orase, nu din Campina si nu ar fi distruse de ei. Eu unul nu cred ca pretul va fi marit la 3.50 lei,probabil cel mult la 2.50 lei,dar avand in vedere ca de 5 ani nu s-a marit deloc, scumpirea de 50 bani nu este exagerata.Noi avem pretul de 4 lei pe Breaza si sunt 13 km,dar nu am vazut asemenea comentarii rautacioase si mincinoase,de cate ori s-a scumpit.Probabil ca in Breaza sunt altfel de oameni…
    P.S. Nu am vazut nici un campinean sa protesteze la statiile Peco de fiecare data cand se scumpeste combustibilul-principala cauza a scumpirii biletelor….insa pe net dau toti din gura….si combustibilul s-a scumpit frate nu gluma,in 2008 era 3.70 motorina acum e 5.55!!!A fost si 6.40 anul trecut!Daca era sa scumpim si noi in acest ritm, biletul pe Breaza ar fi trebuit sa fie 6 lei!

  32. Acidutzul says:

    @C Nedelcu:masinile dv sunt lux pe langa Eliro,nu vrem balamale lipite cu scoci.Referitor la traseele Eliro:urmeaza Gara -Banesti dupa Voila la majorat tariful.Cum s-or fi pricopsit cu astfel de trasee nu imi dau seama.La gara le iau ,,piratii ” calatorii din statie,ca la noi la nimeni,au noroc ca pe Voila au calatori:angajatii spitalului mai circula si cu maxi,ceva apartinatori si cativa localnici dar un minus drumul e jale,ce se mai scot si ei la Baicoi drum ok,circula pe Dn…singura sansa a acestei ,,oropsite” firme.Taximetristii din Campina prefera sa mearga la Telega decat pe Voila.Intr-o dimineata in jur de 8 la piata un taximetrist primise o comanda la Sotrile pe 65 ron si a refuzat-o .Ghici de ce?

  33. David says:

    pe breaza masinile sunt mult mai proaste si vai de mama lor asa ca nu e cazul sa va laudati pe aici ca sunteti mare patron de niste harburi

  34. grup patroni firme transport says:

    Dragi cetateni,
    A venit vremea ca sa va treziti si sa faceti plangerile in ordinea urmatoare:
    1.La statiile peco pentru carburantii cu pret mai mult decit nesimtit,strigator la cer,etc.
    2.La magazinele de piese auto care sunt atit de scumpe de parca ar fi din aur
    3.La firmele de asigurari, pentru ca un RCA costa circa 4000 lei pt un microbuz/an
    4.La Primarii pentru ca nu repara drumurile si de aceea cheltuim sute de milioane pe piese pe an
    5.La calatorii care fac mizerie in masini,rup,taie,etc.si apoi se pling de conditiile din masini(de altfel calatorii de pe fiecare traseu au transportul pe care il merita…)
    Dupa ce rezolvati toate cele de mai sus va rog sa mergeti la firmele de transport cu plangeri despre pret la bilet si altele.
    Va multumim.

  35. Calatoru' says:

    1.Unde e aerul conditionat ca vara te sufoci?2.Citeam prin arhiva ca firma Eliro acorda diverse facilitati pentru persoanele rrome,pensionari,ca la 3 abonamente 1din partea casei…sau numai are Tiseanu fonduri?3.Adevarat ca i-a iesit dl Zagan care insista sa ajute,,un agent economic” dupa atatia ani de cand tot au incercat sa majoreze tariful(domnia sa a facut interpelari in plen).Nu vreau sa imi zica soferii,,saru-mana,sa traiti”nici la urcare nici la coborare.4Parca aveau de gand actionarii sa nu ii trimita oricum imbracati(parca alte societati le-au facut costume,camasi)…dar la comportament mai au de lucrat domniile lor soferii,doar e o carte de vizita tinuta.5.Orarul nu se respecta sau mai exact soferii nu sunt la timp la cap de linie

  36. Alecu says:

    @David:
    Acidutzzul si David hotarati-va tata,unde sunt masinile mai bune pe Breaza sau pe Voila ca nu mai inteleg nimic.Sa inteleg ca exista si masini mult mai proaste decat la Eliro dar nu le vede lumea,pentru ca multi sunt suparati de presupusa scumpire a biletului si nu pot vedea realitatea?Am inteles ca in masinile de Voila si Gara sunt afisate anunturi prin care se spune ca biletele nu se scumpesc deocamdata.Scumpirea pare sa fie numai o bomba aruncata de cineva pentru a agita spiritele??

  37. Ticu R says:

    @Costin D:Nu jigneste nimeni transportatorii,referitor la camere.Cine in afara de soferi se lauda la o tabla in autogari,la calatori ca camerele nu sunt pornite non-stop.Si depinde daca dv nu sunteti prietenul patronului sau aveti cota parte cu soferii.Se pare ca va scapa multe,lumea vorbeste prin urbe.Aveti curajul sa facem confruntare:dv,unii cetateni cu soferi de la Autogara,Geamila,Eliro,Ave Diana,Raj si toate firmele de au legatura cu orasul.Bonus invitati si patronii firmelor respective.Hai sa dam cartile pe fata,,chiar daca gura lumii e sloboda”adevarul e undeva la mijloc.Credeti ca azi am descoperit apa calda?Benzinariile apartin Petrom,nu am vazut pe nimeni protestand,si au market nu joaca in nisip ce faceti voi si se numeste transport

  38. Mazilu says:

    Catre toti cei care scriu pe aici:
    Nu am vazut in viata mea mai multa rautate,minciuni,patimi,presupuneri,
    calcule facute de catre asa-zisi priceputi in transporturi,catalogari,jigniri,
    etc.Dupa cate se pare ne pricepem toti la fotbal,politica si….transport.
    Dupa parerea mea,care am lucrat si inainte si dupa Revolutie in transport si circul zilnic pe Voila:
    -Masinile nu sunt nici mai bune nici mai rele decat la alte firme:Ave Diana,Cord,Valea Prahovei,Geamila.Am vazut aici foarte multe exagerari,eu nu am vazut pe Voila,nici o masina cu gaura in podea sau cu usa lipita cu scoci sau legata cu lant.Singura deosebire este ca firmele respective nu circula pe trasee locale ci judetene si nu s-a facut atata tam-tam cand s-au scumpit biletele, nefiind un subiect de interes pentru Campina.Apropo,biletul pe Breaza e 4 lei/13 km si pe Cornu e 4.50/8km.
    -Soferii nu sunt nici mai buni si nici mai rai decat cei care sunt angajati la firmele de mai sus,ei fiind tot romani si cu aceleasi calitati dar si metehne.Ati mers cumva de exemplu,de la Ploiesti la Azuga sa vedeti cum se comporta unii soferi?Nu v-as sfatui,vi se va ridica parul maciuca in cap…
    -Biletul sigur nu se va scumpi la 3.50 lei,cel mult e posibila o scumpire de 0.50 bani.Avand in vedere ca nu s-a scumpit de 5 ani e de inteles de ce.
    -Ati vazut ca la licitatie nu s-au inghesuit firmele sa liciteze,stiut fiind faptul ca traseul nu e banos,drumurile sunt proaste,nemaivorbind de faptul ca firmele depind de Consiliul Local pentru a li se aproba cate o cerere…Problema e ca firmele investesc banii, de ce ar trebui sa depinda de unii consilieri care nu aproba cererile, pentru ca nu vor muschii lor!Nu este corect!Sa investeasca consilierii in masini si firme si apoi sa-i vad ce aproba si ce nu…
    -Din ce produc firmele de transport „mananca”foarte multi si anume:
    1.Statiile Peco-o firma de transport plateste mii de litri de motorina/luna
    2.Magazinele de piese auto
    3.Functionarii statului care elibereaza licente,autorizatii,atestate,etc.
    4.Statul care incaseaza CAS,BAS,TVA,impozite,taxe,samd.
    5.Familiile angajatilor fie ei soferi,mecanici,administratori,etc.
    6.Statii ITP,RAR,verificari tahografe,etc.
    7.Service-uri auto
    8.Producatorii masinilor cumparate
    Si lista ar putea continua…
    Asa ca nu e joaca in nisip cum spune un „expert” pe aici.
    „Foaie verde loboda,gura lumii-i sloboda” sau
    „Gura lumii n-o astupa decat pamantul”
    Pentru cei care scriu pe aici verzi si uscate li se potriveste zicala:
    „Noi nu gandim,noi muncim”
    Va salut.

  39. Apetrei P says:

    Dl soferi,,Maziluiti” si patroni ne mai intoxicati mult?Cine va pune sa licitati traseele.Ala cu coarne.Mai bine deschideti pompe funebre.Va spune,,un expert”cum va place sa alintati oamenii care deschid gura.Nu ne pricepem la transport dar vedem zilnic REALITATEA .Ne mai mintim singuri mult.Daca o tineti cu majorarile dragilor de la Eliro fa paste FALIMENTUL…sau insolventa.

  40. Amariei P says:

    @Apetrei P:
    Cainele moare de drum lung si „expertii”de falimentul sau insolventa altora!

  41. Geuca Daniela says:

    Cate sunt prioritare:locuri de munca(parc industrial),muzeu,drumuri si voi sariti ca iepurele.Bateti apropouri ca salariile la Voila sunt bune si incepeti sa jegmaniti.Norocul vostru elevii din acest cartier sunt ,,obligati”sa circule catre liceu si retur si mai ales iarna.D-asta sunteti singuri-impotriva tuturor pe traseele care le aveti si impuneti legea monopolului.Ati auzit de conventie?Poate va reprofilati:ceva carmangerie,cazinouri(tot sunt la moda),sa carati dupa un deces oamenii de la priveghi:va asociati cu Floricon tot au ei pompe funebre si altele.Sa stiti ca lumea pe Voila merge si pe jos,cam 5km pana in centru.De unde pretindeti pretul asta nesimtit?Daca e o conspiratie cine va vrea,,binele?A inceput deja campania electorala?Devreme si sunteti un iepure speriat pentru concurenta

  42. Paiu Cristian says:

    Ar trebui desfiintate toate traseele campinene,iar singurul traseu care merita sa ramana e Campina-Voila.Cei care vor sa utilizeze transport public catre alte zone ale Campinii,sa mearga cu masinile de pe traseele Ploiesti-Azuga,Ploiesti-Sinaia si cele care se formeaza din Autogara Campina spre alte locacalitati din imprejurimi

  43. diaconu says:

    2017 vine cu scumpiri.Eliro nu e mai prejos

  44. LUCIANSCHI RAZVAN-ALEXANDRU says:

    SA LE FIE RUSINE CA TRANSPORTA CALATORII CU ACESTE HIRBURI DE MICROBUZE MAI SCUMPESC SI BILETUL CARE AR TREBUI SA COSTE 1 LEU … CE SUNT DE ANI DE ZILE ACEASTA FIRMA ISI BATE JOC DE OAMENI DAR NIMENI NU LE FACE NIMIC LA … ASTEA DE LA „ELIRO”SUNT NISTE CRIMINALII

  45. Mary says:

    Meserie de meserie sa fii expert.Semnezi condica de prezenta,x tu mergi colo,y dincolo.Timpu trece,numaram bani.Eu nu inteleg de ce dl Mazilu de la Autogara Cord ia apararea colegilor de la Eliro?Sa presupunem ca intr-o zi va fi bun drumul pe Voila.Atungi vor trage cu dintii toti sa liciteze.Si eu detin masina si plec cu ea la serviciu.Am facut imprumut la banca mi-am luat una noua.Si nu m-am dus la Tiseanu sa imi dea de pomana subventie cand am avut in service si am circulat cu Eliro.Nu i-am apostrofat nici pe cei de la Peco.Daca ai luat masini mana a doua,suporti consecinte.Trebuie sa manance o paine si cei 9 asociati dar nici asa.Profesorul de sport,deputatul si elvetianca semneaza condica de prezenta?Banii intra lunar mii de euro pe card,cu siguranta.Incuiat la cap fie ca esti femeie de servici,sofer sa vii cu pachetelu la sufertas de acasa.Povesti d-astea spuneti la altii

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *