În timpul controlului efectuat de inspectorii Curţii de Conturi la Primăria Câmpina s-a descoperit lipsa unei cantităţi importante de carburant, plătită din bani publici, dar a cărei utilizare nu a putut fi justificată. Concret, în perioada iulie 2014 – mai 2015, Primăria a cumpărat motorină pentru autoturismul de la sere – Dacia Dokker, cu numărul de înmatriculare PH-14-PMC. Inspectorii Curţii de Conturi au confruntat datele înscrise în foile de parcurs şi numărul de kilometri înregistrat la bordul maşinii şi au constatat că „rezultă o lipsă nejustificată de carburant, în valoare de 6.000 lei, fiind înregistrată nelegal cantitatea de 1.056 litri motorină”.
Conform raportului Curţii de Conturi, din care v-am mai prezentat, în ultima perioadă, nereguli descoperite la Primăria Câmpina, „cauzele care au dus la încălcarea prevederilor legale în privinţa lipsei carburantului sunt organizarea necorespunzătoare a activităţii şi organizarea necorespunzătoare a formelor de control intern”. În acelaşi raport se menţionează că bugetul local a fost prejudiciat prin înregistrarea unor cheltuieli nelegale şi că „au fost denaturate situaţiile financiare întocmite de unitatea administrativ-teritorială”.
O tonă de carburant nu putea dispare pur şi simplu. Apare în acte că a fost cumpărată, dar nu poate justifica nimeni cum şi pentru ce a fost folosită. Surse din cadrul Primăriei ne-au declarat că motorina a fost folosită pentru diverse lucrări pe domeniul public, lucrări efectuate cu utilaje închiriate de la firme locale, dar fără… vreun contract de închiriere. Este posibil să fie aşa. Nu ştim. Nici noi, nici inspectorii Curţii de Conturi în faţa cărora nu a prezentat nimeni o justificare clară, bazată pe documente. Pentru că, fără documente, nimic nu e valabil când la mijloc sunt bani publici.
In primul rând,Dacia Dokker este la compartimentul” Infrastructura Urbana/ Ateliere Străzi” si nu la Sera. Punctul 2 , nu a dispărut motorina ci a fost folosită la utilaje, dacă se întâmpla sa ai o intervenție, o urgentă, Santuri colmatate in timpul unei averse sau o alunecare de teren…etc si găsești un proprietar de utilaj care te ajuta, nu-ți cere bani ca-l folosești, dar trebuie sa-l alimentezi , in timp se aduna o cantitate, curtea de conturi vine odată la 3 ani, combustibilul s-a consumat in timp si nu a dispărut așa cum Spune-ți dumneavoastră dintr-odată .
Oare viceprimarul Ion Dragomir nu stie nimic? Ca doar este seful atelierului in care lucreaza „infractorul”( soferul care are masina in primire)…
Oricare ar fi situatia, trebuiau facute documente justificative. Prejudiciu sa vedem cine il plateste. Privind din exterior totul apare ca o lipsa de interes fata de banul public, un haos total, Primarul ce zice????