Nimic nu merge bine în Cartierul Câmpinița din municipiul Câmpina când este vorba despre o lucrare. Știm cu toții cum a fost cu introducerea canalizării, cât a durat și câte s-au întâmplat. Acum se lucrează la asfaltarea bulevardului. „Se lucrează” e doar un fel de a spune, pentru că mai mult se stă. Nici vremea nu e bună, dar nici treabă nu se face atunci când nu plouă. Iar când, totuși, se lucrează, se fac numai prostii. În locul unei asfaltări de calitate, Primăria Câmpina s-a trezit că firma care realizează lucrările, Oaş Com Impex SRL din Negreşti Oaş, a turnat beton direct peste pământ, fără fundaţie din balast și fără stratul de balast stabilizat cu ciment, așa cum prevedeau proiectul și contractul de execuție. Iar peste beton voiau să vină direct cu asfaltul, sărind peste stratul de legătură. Ba mai mult, au fost stricate și unele cămine de la canalizarea proaspăt introdusă. În aceste condiții, Primăria Câmpina a pus constructorul să strice tot ce a făcut până acum și să o ia de la capăt. Așa că, în nici un caz lucrarea de pe acest prim tronson al Bulevardului Carol I (de la sensul giratoriu până la intersecția cu Rahovei) nu se va putea încadra în termenul de două săptămâni stabilit inițial. Nu se încadra oricum, având în vedere că se lucrează lent și cu utilaje puține…
Vă reamintim că asfaltarea Bulevardului Carol I, în Cartierul Câmpinița, costă aproximativ 1,5 milioane lei fără TVA.
Foarte bine ca primaria isi face treaba si verifica firmele ce fac lucrari, din banii nostri! Ce nu e bine e ca din cauza cadrului legal idiot, prin care firmele castiga lucrarile pe criteriul cel mai mic pret, conform legilor idioate(unele) in vigoare, ajungem sa verificam si rasverificam unele lucrari, care ar trebui sa fie super simple! Tot inainte!
E bataie de joc,multa nepasare si nesimtire!Nici masina n am putut sa o scot din curte pentru o urgenta,pt ca se fac peste tot santuri dar nimeni nu le mai astupa.Primaria ar trebui sa faca ceva si sa urgenteze lucrarile!
Primaria este administratorul banilor campinenilor si are responsabilitatea urmaririi derularii contractelor si respectarii clauzelor. Ca lucrarile se deruleaza anevoios si in afara prevederilor tehnice este clar.
Ca nu s-a reziliat contractul desi motive tehnice au fost scoase in evidenta este un semn de intrebare.
Totodata ma intreb cine va plati pentru trotuarele rupte si sparte, cine va plati pentru bordurile degradate si dislocate.
Ma intreb dece primaria, prin serviciile de resort, nu ne informeaza cat mai avem de rabdat izolarea la care suntem supusi de 3 saptamani.
Nu asta sunt responsabilitatile Primariei? Doar incheierea contractelor pe bani publici?
Pai daca se asfaltează acum, la anul in campanie ce se mai face? Aloo campineanul de mai sus. Cine ti-a zis ca se iau firmele cu cele mai mici preturi? Eheei, e romania, avem cel mai mare pret pe kilometru de autostrada din Europa……in condiitiile astea sa mai si stai un an pt o asfaltare..
.e cam strigator la ….dna
Era de asteptat sa fie bataie de joc ,atata timp cat documentatia tehnica depusa la castigarea lucrarii nu corespunde cu realitatea din teren.Oameni putini, utilaje putine si calitatea lucrarii normal ca va fi afectata.Este o practica des intalnita,vina este a PRIMARIEI ce a dat unda verde de inceperea lucrarii atata timp cat firma castigatoare pe hartie nu are capacitatea tehnica sa execute lucrarea decat cu FURAT din banii publici.Normal LUCRAREA trebuie STOPATA pana la remedierea DEFICIENTELOR de organizare .Daca se accepta aceasta situatie ANORMALA,CALITATEA va fi afectata si dupa asa zisa garantie se va trece in PROGRAMUL DE REPARATIE si uite asa ORASUL va arata si mai rau decat acum.CONSILIERII ce au venit din EXCURSIILE GRATUITE din EUROPA ce parere au ?bineinteles niciuna,nu e treaba lor,asa o fi si pe unde au vizitat ei?
@DOREL: astia care au fost in Spania si-au cheltuit ~ 1000de euro de persoana, n-au invatat NIMIC. În cazul în care Catalonia se desparte de Spania, ia cu ea o cincime din PIB-ul Spaniei, a patra economie din zona euro, şi un sfert din exporturile spaniole. Au o infrastructura de invidiat, niste drumuri si niste tuneluri…noi, nici pe hartie nu le avem!
In Turcia, asemenea!
Ce-or fi facut Doamne cu o mie de euro, din banii nostri intr-o saptamana? Astia merg prin Campina? Ii cunoaste cineva? Au vreo valoare? Chiar ne reprezinta?