Săptămâna aceasta, conducerea HidroPrahova și reprezentanții societății Cast Bănești s-au întâlnit trei zile la rând pentru a încerca să găsească o soluție la reluarea contractului privind executarea lucrărilor de canalizare de la Câmpina, Bănești și Vălenii de Munte. Trei runde de discuții și nici un rezultat. Nici o veste bună. Vă reamintim că, la finalul lunii octombrie, Cast Bănești a reziliat contractul cu HidroPrahova invocând neplata unor facturi de 17 milioane lei pentru o parte din lucrările deja realizate. Pe de altă parte, conducerea HidroPrahova susține că firma constructoare e de vină, deoarece nu a anexat la facturi documente justificative pentru efectuarea plății. Și așa s-a ajuns într-o situație incredibilă, un blocaj total în condițiile în care lucrările de canalizare sunt realizate în proporție de doar 44% la Câmpina, 83% la Bănești și 93% la Vălenii de Munte.
„Din punctul nostru de vedere, deblocarea situației depinde doar de Cast. Ei trebuie să întocmească și să ne trimită o serie de documente justificative fără de care nu putem înainta facturile lor la Autoritatea de Management a Proiectului pentru efectuarea plății. Deocamdată nu avem nici un răspuns concret de la Cast, dar sperăm să revină asupra deciziei de reziliere a contractului pentru că ar fi păcat să nu rezolvăm această problemă. Vremea este foarte bună, se putea lucra fără probleme la canalizare. Noi avem toată disponibilitatea pentru reluarea contractului”, ne-a declarat directorul general al HidroPrahova, Adrian Semcu.
În Câmpina avem câteva situații foarte grave, să nu le spunem dezastruoase legate de aceste lucrări de canalizare sistate. În primul rând, există străzi pe care a fost introdusă canalizarea, dar nu a mai fost reparat carosabilul (de exemplu Constantin Istrati, Frații Golești, Dealului, Aleea Rozmarin – care face legătura între Crișuri și canalul colector principal de pe Bulevardul Carol I, Alexandru Vlahuță). Mai avem problema neintroducerii canalizării pe porțiunea de pe Bd. Carol I de la sensul giratoriu de la Fibec până la intersecția cu Strada Frații Golești. Asta înseamnă că toată canalizarea de pe Câmpinița nu poate fi funcțională. La fel și în Cartierul Voila. Degeaba s-a introdus aici canalizare (parțial, e adevărat) atâta vreme cât nu există canalizare pe Calea Doftanei. Și ar mai fi multe, foarte multe probleme. Dar nu și soluții.
„Știm că există străzi pe care a fost introdusă canalizarea, dar carosabilul nu a fost refăcut și înțelegem perfect nemulțumirea oamenilor. Cunoaștem toate problemele de la Câmpina, dar nu se poate face nimic până nu ajungem la o înțelegere cu societatea constructoare”, ne-a mai declarat directorul general al HidroPrahova, Adrian Semcu.
Pe de altă parte, societatea Cast este dispusă la dialog și așteaptă „măsuri concrete, viabile și legale din partea beneficiarului HidroPrahova și consultantului acestuia”. Într-o scrisoare transmisă administrației locale câmpinene, conducerea SC Cast Bănești spune că nu a mai primit nici un ban de la HidroPrahova din august 2015, deși ulterior a realizat lucrări în valoare de 17 milioane lei. Pe lângă neplata lucrărilor, reprezentanții Cast sunt nemulțumiți și de faptul că nu primesc nici un răspuns la soluțiile tehnice înaintate de ei pentru anumite străzi din Câmpina pe care trebuie introdusă canalizarea, lucru care nu le-a permis să intervină pe străzile respective.
Povești. Și iar povești. Este sau nu este reziliat contractul? Dacă nu este reziliat, să se apuce de treabă iar dacă este reziliat de ce mai discută? Trebuie reluată licitația.
Semcu este un îmbârligător, uns pe peste tot cu de toate, pe care nu-l interesează decât salariul lui gras.
Chiar nu este nimeni în stare să rupă pisica?
Of, Doamne!
Minciuni,minciuni,minciuni,sa auzim si partea constructoare,a cerut cineva SPAGA ? si cine a luat ?totul pleaca de aici, sa nu uitam dosarele DNA ,daca Constructoruluii s-a cerut si a dat SPAGA ,prost era sa respecte procedurile de lucru si sa anexeze documente de care bate campii Semcu.Asa ca adevarul e la mijloc si asteptam cu emotie si cu interes ADEVARUL ,nu povesti vanatoresti.E un fel de SANTAJ intre SPAGA si continuarea lucrarii,daca mai exista finantare bineinteles.