Actualitate

Ar fi trebuit puși să dirijeze traficul!

Traficul rutier sub 3,5 tone de pe DN1 va fi 48 de ore prin Câmpina – Calea Dacia – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Carol I. Dacă municipiul Câmpina ar fi avut un pasaj subteran în zona centrală, trecerea coloanelor de pe DN1 s-ar fi făcut mult mai facil, fără a perturba activitatea câmpinenilor.

Câmpina nu are încă un pasaj subteran! Orice om de bună credință își poate imagina cum, dacă ar fi existat pasajul subteran, mulți câmpineni nici nu ar fi simțit că traficul de pe DN1 este deviat prin oraș. Totul fluent, cei care tranzitează DN1 ajungând mai repede la destinație, iar câmpinenii ar fi fost feriți de noxele miilor de autovehicule care au trecut doar în prima din cele două zile prin centru.

Câmpina ar fi trebuit să aibă deja demarat proiectul care include și pasajul subteran, alături de parcarea subterană, atât de dorită și așteptată de câmpineni și de modernizarea centrului civic cu zona de regenerare urbană, așa cum se întâmplă în multe orașe importante ale României, fără să mai vorbim de cele din Europa occidentală.
Ca un exercițiu de imaginație, poate ar fi trebuit ca toți cei care s-au opus realizării acestui pasaj subteran să fie astăzi, în prima zi a devierii traficului DN1 prin Câmpina, pe străzile orașului, să dirijeze circulația și să suporte noxele miilor de mașini care au traversat Câmpina.

A fost foarte aglomerat în oraș astăzi, așa cum se întâmplă în toate celelalte zile la orele de vârf. Dar unora nu le pasă! Așa că imaginați-vă cum ar fi fost să-i vedem astăzi dirijând traficul pe liderii celor două asociații (Câmpina Curată și Pentru Câmpina), Rudolf Leica, respectiv, Marian Nistor (fostul șef al pieței), Irina Nistor (soția fostului șef al pieței, actual candidat din partea PSD la Primăria Câmpina, susținută și de Partidul Câmpina Curată, condus de același Rudolf Leica, una și aceeași persoană cu directorul general al societății Neptun), politicienii Liviu Dumitrache, Dan Mușat, Adrian Pițigoi, Livia Lupu, Aron Sabo, precum și cei 52 de semnatari ai plângerii formulate în instanță împotriva proiectului care include și pasajul subteran. Acel proces la care toate etapele procesuale au fost câștigate de Primăria Câmpina, instanța respingând pe bandă rulantă cererile de suspendare a hotărârilor legate de pasaj, parcare subterană, centru civic!
https://www.campinaph.ro/2024/02/autodenunt-catastrofa-pentru-campina.html

Te-ar putea interesa și: https://www.campinaph.ro/2024/03/mai-multe-orase-europene-din-romania-renunta-la-traficul-rutier-prin-centru-la-campina-nu-vor-unii.html

7 Comments

  1. Toma says:

    L-ati uitat pe stapanul tuturor celor enumerati, Mihai Anatasescu! Pe el nu v-ar placea sa il vedeti in strada dirijand traficul?! Mihaita nici nu stii, cat de mic incepi sa fi!

  2. Bogdan says:

    O adunatura de slugi, care raspund la comanda stapanului lor!

  3. Mihaela says:

    Ce sa iasa astia pe care i-ati enumerat pe strada?! Cand i-ati vazut ultima oara, exceptand campaniile electorale?

  4. Florin Munteanu says:

    Sa vedeti acum reactii la Campineanul, ziarul stapanului! In urma cu cateva zile m-au intervievat si pe mine pe strada, dar desi mi-am spus pararea civilizat in favoarea pasajului, nu au publicat ce am spus eu, la fel cum s-a intamplat cu multi alti oameni! Sa vedem acum ce o sa scrie!

  5. Mona says:

    Stati linistiti, o sa vina si vremea judecatii pentru acesti oamnei care se opun din toata fiinta lor dezvoltarii Campinei! Vorbim pe 10 iunie!

  6. Alexis says:

    Numai cine e orb sau sluga nu vede cat de util ar fi fost pasajul acum.

  7. Mihaela says:

    Daca vreti sa ii puneti sa dirijeze traficul, asta este un fel de munca in folosul comunitatii?:

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *