Serviciul Public Comunitar de Eliberare a Paşapoartelor Prahova a deschis, ieri, punctul de lucru de la Câmpina. Acesta funcţionează la parterul Direcţiei Economice (Calea Doftanei nr. 18), o zi pe săptămână, adică în fiecare marţi, între orele 10.00-14.00. La deschiderea oficială de ieri, pe lângă reprezentanţii administraţiei publice locale, au fost prezenţi prefectul Marius Sersea şi Larisa Zaharia, şefa Serviciului de Paşapoarte Prahova. Spaţiul în care funcţionează noul birou a fost recompartimentat şi a fost adusă aparatura necesară. De altfel, ieri a fost înregistrată şi prima solicitare pentru eliberarea unui paşaport electronic la Câmpina. Solicitant – primarul Horia Tiseanu, care a venit pregătit cu toate documentele necesare.
Vă reamintim că, la Câmpina, vor fi preluate doar cereri pentru emiterea de paşapoarte simple electronice, iar termenul de eliberare este de 14 zile calendaristice.
Iată şi documentele necesare pentru eliberarea paşaportului simplu electronic:
– cartea de identitate, cartea de identitate provizorie sau, după caz, buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate, în original. Cartea de identitate provizorie va fi însoţită de certificatul de naştere în original;
– chitanţă taxă consulară (Trezorerie) – 32 lei;
– chitanţă taxă paşaport simplu electronic (CEC Bank) – 244 lei;
– paşaportul anterior, dacă acesta există.
Documentele se depun personal, de către solicitanţi. Termenul de valabilitate al paşaportului simplu electronic este de 5 ani.